Zildjian Legolas Custom Ride....?


Recommended Posts

Hej alle customizers!

 

Har fået et, faktisk ret fedt, ride op under neglene. Et 20" Zildjian A Custom Medium Ride. Et relativt "rent" og kraftfuldt bækken uden voldsomme under-/overtoner.

 

Da jeg tidligere har haft trangen til at forsøge mig ud i forandring af bækkener, men ikke lige har haft et oplagt "forsøgsdyr", tænker jeg, at det er oplagt med dette bækken, der simpelthen er for kraftig og ukomplekst til min smag.

 

Min tanke er, at forsøge en nedslibning af bagsiden med noget sandpapir og en excentersliber... Dels for at tage noget af tykkelsen men også for at tilføje lidt tørhed...

 

Har I andre gode ideer??

 

Kunne også godt tænke mig lidt hamring, men er usikker på værktøj og fremgangsmåde.

 

Byd ind...

Link til kommentar
Del på andre sites

... hamrende spændende ... er det derfor der er to tråde så vi kan følge det i stereo ??? - et buleopretter sæt fra harald skrald til 149,- ... så er der både forskellige hammer( -ere) og ikke mindst modhold ...

:cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey...

 

Jeg har i disse dage ikke den store tid til at lave et fornuftigt indlæg, men henviser her til et ganske udmærket link nedenunder.

 

Dog et par standard råd.. En god ambolt eller lignende jernunderlag at hamre på samt en god hammer er et must!

 

 

http://www.cymbalutopia.com/www.cymbalutopia.com/Cymbals_101_%26_Weight_Table.html

 

 

 

 

Mvh Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu