Jeg Orker Det Ikke! - Tråden


Andreas Hansen

Recommended Posts

Simpelthen... kom med alle de ting du bare ikke orker i hverdagen.

jeg skal nok starte:

Jeg arbejder som ungarbejder på en tank, nærmere betegnet shell/7-eleven i Sønderborg. her har jeg en liste med opgaver jeg skal lave på hver vagt.

en af disse opgaver er at tømme de skraldespande vi har rundt omkring ved standerne, vaskehallen etc.

men...

ud over at skulle det, skal jeg også samle affald der ligger og flyder på pladsen og i buskene rundt omkring bygningen... og hvorfor er det egentlig nødvendigt?

Fordi at alt for mange folk er for dovne til at række armen ud og løfte et log, så de kaster bare om sig med skrald i stedet! og så bare for at gøre ondt værre, er vores nærmeste nabo, en McD... og deres kunder er jo nok ikke lige de mest miljøvenlige man kan finde... og til sidst, så ligger vi lige i vindretningen :argh:

orker bare ikke miljøsvin! :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg orker ikke folk der forsøger at sælge deres ting til overpriser.

 

jeg orker ikke når man skal vente på svar hvis man er ved at købe noget.

 

jeg orker ikke at man skal lave flere lektier i gymnasiet, end man får lov til at sidde på en scene og spille trommer :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

helt enig!

selvfølgelig er det da trist.. men han kunne jo også bare lade vær med at være og køre med 225km/t !!!

Ikke at jeg sørger eller noget.. Men jeg forstår på den anden side ikke folk, der forventede andet, end at han ville dø imens han lavede noget komplet hjernedødt. Det er lige ved jeg blev overrasket over hvor normalt det var, da jeg hørte det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Jeg orker ikke at træne i denne varme i mit fitnesscenter, som ikke forstår ordet udluftning/aircondition..

 

...Men det skal gøres, føles som om jeg har været i bad uden at tørre mig, så våd jeg er nu...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Orker ikke tysk-lektier når man går på en matematisk-fysisk-kemisk linie... og slet ikke når vores lærer synes det er smart at vi skal læse en bog... der er skrevet af efter en film :whiteflag:

Altså: der er blevet produceret en film. Den er så blevet skrevet ned, replik for replik + diverse vigtige bevægelse... :zzz:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu