Jeg Orker Det Ikke! - Tråden


Andreas Hansen

Recommended Posts

Jeg har kun handlet der ganske få gange, men HVER gang, og jeg mener HVER gang er der noget galt med det man køber. Enten går det i stykker efter kort tids (helt normalt) brug eller også f¤cker de ordren op....

Hvis det går i stykker så er det vel ikke butikken skyld????

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har heller ikke noget at sætte på deres varer.

kun deres service som nærmest ikke er eksisterende!!!

og spørger man om noget får man kun de samme standard svar: "har du prøvet at genstarte computeren?" og hvis det ikke virker så vil de sælge en noget andet, selvom at de stod garenterede at de de nu solgte var noget så skøn!!!

 

og og og.... 9 ud af 10 gange har de ikke noget på lager og man må forvente en liiiiiidt længere leveringstid, som altid bliver lidt længere end lang!!! fordi de som regel har glemt det :-)

 

Jeg har prøvet at være loyal over for de danske butikker... men det er F*** slut mht denne superstore.

 

Jeg vil dog stadig støtte de små butikker der er tilbage i DK. (dem som ikke er bukket under for samme superstore krejlerbutik)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg orker ikke at: de små trommeshops ikke støttes nok

 

OG: jeg ORKER ikke at københavns og frederiksbergs kommuner forhindrer folk som ikke kører offentligt håbløs, dyr, ustabil, langsom transport at komme hen til de små shops ved at nedlægge p pladser, gør de få tilbageværende private, at de ensretter og indsnøvler vejene og generelt tror at de er sig selv nok.. Jeg ved at de små forretninger er MEGET uenige med dem i den sag!

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg orker ikke at: de små trommeshops ikke støttes nok

 

OG: jeg ORKER ikke at københavns og frederiksbergs kommuner forhindrer folk som ikke kører offentligt håbløs, dyr, ustabil, langsom transport at komme hen til de små shops ved at nedlægge p pladser, gør de få tilbageværende private, at de ensretter og indsnøvler vejene og generelt tror at de er sig selv nok.. Jeg ved at de små forretninger er MEGET uenige med dem i den sag!

+ 1

Link til kommentar
Del på andre sites

YES YES YES YES!!!!!!!! Jeg orker næsten ikke at rose "the big super store"!!!!!

Jeg fik idag leveret et sæt trommestikker efter kun 9 dages leveringstid!!!!!! (godt nok 3 gange så lang tid som de lovede) Men jeg er vildt begejstret!!!!! det er satme service!!!!!!!!

 

 

vh. Froggy

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Orker ikke folk der kører for stærkt i deres biler.

 

.. eller "folk" her i det vestjyske, der overhaler med 110 i timen på landevej - og samtidig på "lovligste" vis blinker ud og ind under overhalingen -

som om det sku' gøre bøden mindre .. ? :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

YES YES YES YES!!!!!!!! Jeg orker næsten ikke at rose "the big super store"!!!!!

Jeg fik idag leveret et sæt trommestikker efter kun 9 dages leveringstid!!!!!! (godt nok 3 gange så lang tid som de lovede) Men jeg er vildt begejstret!!!!! det er satme service!!!!!!!!

 

 

vh. Froggy

 

 

Er stikkerne så gode??

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg orker fanme ikke at man køber et hus, og på indflytningsdagen opdager at sælger ikke har gjort rent, som i slet ikke gjort rent. Nu er vi her på 4. Dag og vi støvsuger stadig, fjerner legetøj og spindelvæv. Det er bare så dårlig stil, og orker fanme ikke flytte ind i et hus, som faktisk i øjeblikket er pisse ulækkert:( dagens galde. Jeg vil gøre mere rent:(

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Uha Mads! pas på ikke at bruge ordet pis eller pisse.... har hørt det kan give en slem ballade :-)

 

 

er det et hus I har lejet eller købt? bør de ikke ha gjort noget og er der ikke nogen som i kan klage til?

 

hvis du orker det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg orker fanme ikke at man køber et hus, og på indflytningsdagen opdager at sælger ikke har gjort rent, som i slet ikke gjort rent. Nu er vi her på 4. Dag og vi støvsuger stadig, fjerner legetøj og spindelvæv. Det er bare så dårlig stil, og orker fanme ikke flytte ind i et hus, som faktisk i øjeblikket er pisse ulækkert:( dagens galde. Jeg vil gøre mere rent:(

 

Hold kæft hvor er det dårlig stil! Der burde være regler om rengøring inden overdragelse, ligesom ved lejeboliger.

 

Håber I får ordnet det hele så hurtigt som muligt, så I kan komme i gang med at nyde jeres nye hus.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg orker fanme ikke at man køber et hus, og på indflytningsdagen opdager at sælger ikke har gjort rent, som i slet ikke gjort rent. Nu er vi her på 4. Dag og vi støvsuger stadig, fjerner legetøj og spindelvæv. Det er bare så dårlig stil, og orker fanme ikke flytte ind i et hus, som faktisk i øjeblikket er pisse ulækkert:( dagens galde. Jeg vil gøre mere rent:(

 

tja.. det er jo noget man ofte ser... jeg fandt alt muligt godt til gengæld i mit hus for 7 år siden.. værktøj mm. :-)

 

se på det positive.. det er et feeeedt hus der ligger skøøøønt.. og om et par uger når I er på plads, så gir du en øl og så kommer jeg op og siger: FUCK I BOR FEDT!..

 

SÅ er det glemt!.. jeg garanterer det! ;-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

To uger er lidt for optimistisk Henrik. Der er lige 300 m2 der skal maler før og efter arbejde. Det er sgu egentlig mere sælger der irriterere mig. Der står i kontrakten at huset - selvfølgelig - afleveres rengjort. Det har han dog haft for travlt til. Mega mega dårlig stil ja!

Link til kommentar
Del på andre sites

To uger er lidt for optimistisk Henrik. Der er lige 300 m2 der skal maler før og efter arbejde. Det er sgu egentlig mere sælger der irriterere mig. Der står i kontrakten at huset - selvfølgelig - afleveres rengjort. Det har han dog haft for travlt til. Mega mega dårlig stil ja!

Hvis det står i kontrakten så burde I vel kunne hive et firma ind og ordne det og sende regningen videre til sælger. Kan dog godt forstå hvis I ikke orker at skændes med vedkommende.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg orker ikke at skulle dokumentere at jeg faktisk ikke har været hjemme og modtog en pakke fra GLS i mandags. Ifølge leveringspapirer er den leveret kl. 14:33 til Vindum, men jeg var på arbejde i Horsens i hvert fald kl. 14:45, for der sendte jeg en mail… Ja, gid det kunne lade sig gøre for mig at tilbagelægge distancen fra Randers til Horsens på 12 minutter, men jeg kan ikke bevæge mig med 500 km/t.

Det spøjse er så at chaufføren tydeligt kan huske at han afleverede pakken til en mand på min adresse, og at han har en underskrift fra ham. Jeg kan ikke se hvad det er der står på leveringsedlen, men det er (selvfølgelig) ikke min underskrift. That's for damn shure!

Så enten er chaufføren en svindler eller også går der en mand rundt ude hos mig og skriver under på tilfældige ting… Nu bor jeg så’n lidt ude på landet, og det er sjældent der tilfældigvis dukker en person op… Ja lige bortset fra Jehovaer. Dem orker jeg så heller ikke. (Slå følge med dem der søger sandheden, men vær på vagt overfor dem der siger de har fundet den, er min holdning).

Og jeg orker heller ikke at det der var i pakken rent faktisk var dobbeltklæbende tape fra 3M som jeg skal bruge til et coating-projekt. WTF!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu