Tilbyder Gratis Mix Af Nummer!


Kasper-Hertz

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg interesserer mig rigtig meget for at mixe, og måske er der nogle af jer der har været med på en lytter, når jeg har posted noget herinde.

 

- Som titlen siger, så søger jeg nogle, der vil lade mig mixe deres numre. Eventuelt nogle, der har fået indspillet et nummer, men som aldrig har fået det mixet ordentligt.

 

Det eneste jeg skal bruge er alle sporene seperat. Så vil jeg både mixe og masterere i Cubase. Jeg gør det gratis og for min egen øvelses skyld, da det er det, jeg allerbedst kan lide at lave.

 

Er der nogle af jer derude, der har lyst til at give mig et nummer for min øvelses skyld?

 

- For en god ordens skyld, har jeg posted to versioner af et nummer, som jeg har "re-mixet" for nogle af mine gode venner. Forskellen er temmelig stor - I kan jo selv give det et lyt, inden I skriver til mig.

 

Sammenligning af gammel og ny produktion, produceret af mig

 

- I må hjertens gerne skrive til mig, enten herinde eller på min mail "kasperhertz@gmail.com" - så kan vi aftale nærmere omkring, hvordan vi får overført jeres lydspor - Enten igennem en hjemmeside som "Megaupload" f.eks. eller også kan vi gøre det igennem Dropbox.

 

- Med gode sommerhilsner - Kasper Hertz

Link til kommentar
Del på andre sites

Du redede ret meget den solo der lå ved 4.24, før lød den helt af helvedes til, nu den ret nice..

 

Synes dog stadig vokalen kunne pudses mere af.. Men det er ofte noget af det sværeste har jeg hørt.

 

Har lidt lyst til at sende dig vores lydspor af vores EP indspilninger :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er mere end velkommen :) Det skal siges, at vokalen oprindeligt var indspillet med en dårlig mikrofon uden phanton-power eller noget, så det var begrænset, hvor meget jeg kunne gøre.

 

- Du sender bare alt det, du har lyst til. Jeg vil gerne lege med det!

 

- Kasper Hertz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Hey Kasper

 

Præcis et sådan tilbud jeg er lidt af ude efter på vegne af mit band. Vi er et åh så fattigt gymnasieband, dog med den fine fordel at have adgang til et veludstyret studie på skolen. Der er vi pt. igang med at indspille en ep med den ekspertise jeg nu har kunne pådrage mig via nettet mht. Pro Tools og generel studiebrug. Meeen, nu er det sådan at de absolut ingen plug-ins eller andet til mixing og mastering har, så den del kan vi ikke gøre meget ved. Så vi er meget interesserede I at du kan give det et make-over! Den er ikke just færdig, så der kunne godt gå nogle uger endda, så håber det ikke et nu-eller-aldrig tilbud.

 

Men kræver du virkelig ikke andet end bare de individuelle spor? Hvad med hvor sporrene ligger i forhold til hinanden, fades, bpm og alt det der andet jeg ikke ved meget om? Aldrig rigtigt været igennem processen selv med at videresende ens råmateriale til videre mixing.

 

Hilsen Alexander

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu