Jason Bonham Vs. John Bonham


Olje

Recommended Posts

For ca. 14 dage siden så jeg Black Country Communion i KB Hallen. En stjernebesætning med Glenn Hughes (Deep Purple, Black Sabbath), Joe Bonamassa, Derek Sherinian (Dream Theather) og Jason Bonham.

 

DET VAR GODTNOK FEDT!

 

Efterfølgende jutjubede jeg lidt på Jason Bonham (han var vel den mest interessante for en drummer), og fandt denne video, hvor han laver

Måske ikke den helt store trommekunst, men men men ....

 

SCARY!!! :gross:

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

Som mange sikkert er enige i, når han ikke sin far til sokkeholderne. Men når det er sagt, er han da en fed trommeslager!!

 

Han har luret enkeltpedals tripletterne godt af !! Bare jeg kunne styre dem så godt :whiteflag: og han laver mange fede "Bonhamish" detaljer/lir!

 

Hvis jeg skal kommentere lidt på den solo du har postet. Så synes jeg han spiller super fedt!! Men set i forhold til mesteren selv (John Bonham) synes jeg, Jason virker lidt for, hmmmm... kontrolleret i sit spil og hans tilgang til at gribe det at spille trommesolo an på...

 

Vildt lineup btw! Jeg ville gerne have oplevet den koncert...

Link til kommentar
Del på andre sites

Som mange sikkert er enige i, når han ikke sin far til sokkeholderne. Men når det er sagt, er han da en fed trommeslager!!

 

Han har luret enkeltpedals tripletterne godt af !! Bare jeg kunne styre dem så godt :whiteflag: og han laver mange fede "Bonhamish" detaljer/lir!

 

Hvis jeg skal kommentere lidt på den solo du har postet. Så synes jeg han spiller super fedt!! Men set i forhold til mesteren selv (John Bonham) synes jeg, Jason virker lidt for, hmmmm... kontrolleret i sit spil og hans tilgang til at gribe det at spille trommesolo an på...

 

Vildt lineup btw! Jeg ville gerne have oplevet den koncert...

 

Man kan vel heller ikke sammenligne Michael Laudrup og han sønner, men Jason er ikke dårlig ....

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan vel heller ikke sammenligne Michael Laudrup og han sønner, men Jason er ikke dårlig ....

 

I forhold til Michael Laudrup, synes jeg ikke hans sønner spiller så godt! Bare lige, hvis man skulle sammenligne dem...

 

Af, hvad kan man ikke ?

 

Nu hedder tråden Jason Bonham VS John Bonham og der er en "battle" video vedhæftet. Synes derfor, det helt fint at sammenligne.

 

Nu ligger hans stil jo også tit godt op af hans fars. Og her synes jeg også det kan være fint at sammenligne...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hørte nogen til koncerten, som IKKE var Led Zep musik, sige at de der godt kunne høre Bonzo i Jasons spil. Det kunne jeg så ikke.

I klippet ovenfor synes jeg bare det er "morsomt" som han er klippet sammen med sin far, der har været død i mange år.

 

Men fedt at opleve ham live - og så gjorde det bestemt ikke noget det var sammen med dem det var :rock:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har læst/hørt noget om, at sønnen fik undervisning af farmand fra han var knap så gammel, dvs. et eller andet sted mellem 4 måneder og 10 år, og farmand nogen gange vækkede ham om når der var gæster på besøg for at vise de andre hvad Jason kunne... Eller noget o den retning... :argh::-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu