Nyt Studie Flash/indflytning


metallica2

Recommended Posts

Hej alle!

 

Er igang med at bygge et gammelt baghus om til et studie - lyder umuligt, men kan rent faktisk gøres ;)

 

Jeg startede med at fjerne alt muligt gammelt l*rt og gik ellers igang...

 

(Har ikke lige fået taget billede af hele forløbet) :/

 

Så gik jeg ellers igang med at male hele rummet hvidt (skal lige siges det var skrigende rødt før, så det skulle næsten have en tredje gang, men gad ikke male mere...)

 

(ingen billede af forløbet med at male)

 

Efter jeg havde malet begyndte jeg at lægge lægter og flamingobads (Skal siges at flamingo er meget nemt at have med at gøre) ;)

 

Det gik helt fint og ingen problemer med det ;)

 

Så gik jeg igang med at lave brædder.

 

Det skal lige siges at ALT træ der er blevet brugt til lægter og brædder er selv lavet HELT fra bunden så det vil sige økse i skov og sarvværk og det hele ;)

 

Træsorten jeg bruger til at lave gulv med er Douglas og Lærk.

 

Du tænker nok at det er meget dumt at bruge to slags træsorter, men man kan ikke se forskel på douglas og lærk så det var intet problem der ;)

 

Billeder af gulv, lægter og flamingobads:

 

Så der er en lille revne i gulvet, men problemet er at brædet var for smal så lægger et nyt bredde i imorgen der passer:

 

Og skal lige siges at man kan ikke undvære sådan en hvis man skal lægge gulv:

 

Det er bare super det der er lavet indtil videre, men jeg har dette problem at jeg ved ikke hvor jeg skal stille de forskellige ting for at få den bedste lyd osv.

 

Har prøvet at lave et lille diagram over det her:

 

OBS: ALLE BILLEDER VEDHÆFTER JEG OM LIDT DA DER MEGA TRÆLS AT UPLOADE BILLEDER PÅ DENNE SIDE!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen held og lykke med det!

 

Nu bliver jeg jo lige nød til at spørger!

 

Hvad har du tænkt dig med akustik?

 

Hvad har du af udstyr til at tracke med?

 

- Peter

Ja altså desværre ved jeg ikke hvad jeg gør med akustikken, men regner med at når der kommer ting ind forsvinder den :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu