Nogen Der Kan "male" Mit Sæt?


Kasper Otzen

Recommended Posts

Hej TS.

 

Jeg ejer et super fedt Ludwig sæt fra 1986 og det lyder bare dejligt.

Desværre er wrap'en meget ødelagt og knækket mange steder, så jeg søger derfor en mand der kan/har prøvet at pille coating af og male sættet for mig.

Jeg har ikke de store krav til farven, så for min skyld må sættet bare gerne blive sort.

 

Er der nogen her på siden der har disse evner og kan hjælpe en kollega?

 

Mvh

Kasper Otzen

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror du vil slippe meget bedere fra at wrappe sættet! Så kan du tilmed få det i en farve der er "original". At male et trommesæt giver sjældent et godt resultat og brugtværdien falder drastisk.... Og efter hvad jeg har ladet mig fortælle skal man være ultra spasset hvis man ikke, efter en kort instruks, kan wrappe et sæt ordentligt.

 

Hvis du er fuldstændig ligeglad med ovenstående kan du jo faktisk bare male dit trommesæt selv :-)

 

Peace!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Mnjoeh, Peter. Måske har du ret med gensalgsværdien, det kommer vel også lidt an på hvilket sæt, det er.

 

Men dels kan man selv male med godt resultat - det er bare et stort arbejde.

 

Se for eksempel Dr. Mains tråd om hvordan han har malet sine sæt - de ser godt ud.

 

Ellers - find en flink autolakerer, så bliver det flot.

 

 

Det lyder bedre (lidt) end coatede sæt - men er også mere sart over for skrammer og ridser.

 

 

Venligst

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er absolut ikke håndværker typen og male eller wrappe sættet selv, ligger mig meget fjernt.

 

Er der nogen herinde der kan coate mit sæt?

Hvad vil det i så fald koste?

 

Det er et rimeligt stort arbejde, at coate et sæt.

 

A) Alle skind af. Alle skruer ud.

 

B) Coating af - det kan være svært... Skære coating til, Coating på. Bore huller.

 

C) Sætte lugs m.m. på.

 

Hvor mange trommer drejer det sig om?

 

Jeg ligger inde med noget mørkeblå (royal blue) coating, det er rimelig jævnt at se på, men langt flottere end maling.

 

Hvor mange trommer drejer det sig om? Jeg kan evt. hjælpe med punkt. B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu