Achermanns Logbog


Achermann

Recommended Posts

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suk suk suk... :tu:

 

Så røg mit dejlige Pearl sæt afsted til en ny ejermand. Jeg håber, han passer ordentlig på dem!!

 

Desuden har jeg fået solgt al bandets udstyr! Trommemikrofoner, kabler, stativer og harddiskrecorder. Alle tre ting til medlemmer herfra siden - tak til alle!!

 

Nu venter jeg bare på at mit Yamaha sæt kommer ind ad døren engang i næste uge!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sku ikke til at holde ud at skulle vente.. selvom det kun er et par dage fra nu af, så føles det meget værere. Godt det ikke er flere måneder jeg skal vente :tu:

Det er ingenting...

 

Har hørt om mange gutter der skulle vente op til 8 måneder på deres sæt! Især Pearl har STORE problemer med deres leveringstider...

 

(JEG VIL SE BILLEDER) :kiss:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ingenting...

 

Har hørt om mange gutter der skulle vente op til 8 måneder på deres sæt! Især Pearl har STORE problemer med deres leveringstider...

 

(JEG VIL SE BILLEDER) :kiss:

Ja, det ved jeg godt.. Indlægget var også udtryk for forståelse for dem, som har svært ved at vente i så lang tid. Jeg har svært ved at vente bare et par dage..

 

Jeg kan jo ikke vise billeder, før jeg har fået sættet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det ved jeg godt.. Indlægget var også udtryk for forståelse for dem, som har svært ved at vente i så lang tid.

Jeg takker ;-) Nu skal jeg jo vente til jul, men jeg kan heldigvis oplyse dig om at det ikke fylder lige så meget i bevidstheden når det er så lang ude i fremtiden. Men takker for medfølelsen :tu::hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

I dag var jeg inde hos Audidan Høreklinik i Esbjerg for at få taget aftryk til et par formstøbte ørepropper.. :argh:

 

Det var sku egentlig meget sjovt at få en omgang silikone/modellérvoks i ørene. Man føler, at man er lukket inde i sin egen lille verden, hvilket man egentlig også er.

 

Nå, men der er en tidshorisont på små 14 dage, så jeg ser frem til, at de kommer. Jeg har indtil videre bestilt et -15 db filter, men ved ikke, om jeg skal have andre også...

 

Nu venter jeg et par dage mere, og så skulle mit nye sæt også gerne være ankommet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Mathias. Det lyder sku godt med nogle formstøbte..

 

Kan være at jeg kommer ned og ser dig lørdag aften, det der Magic Moments of Broadway. Men okay, ved det sku ikke helt.

De musikere der er med til Hats, altså udover Kræn og mig, er vistnok allesammen med i Magic Moments of Broadway.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Mathias. Det lyder sku godt med nogle formstøbte..

 

Kan være at jeg kommer ned og ser dig lørdag aften, det der Magic Moments of Broadway. Men okay, ved det sku ikke helt.

De musikere der er med til Hats, altså udover Kræn og mig, er vistnok allesammen med i Magic Moments of Broadway.

Hehe nej, det er de ikke. Det er vist kun nogle af de klassiske, Morten bl.a. Det er dog nogle af dem, jeg går på MGK med, Henrik og Bjarke. Jeg regner da også med at komme ud og se en af jeres opførsler ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg "endelig" solgt min Ludwig Supraphonic lilletromme fra 1975... :argh:

 

Så nu er der stort set ikke andet tilbage end at vente på det nye sæt kommer ind ad døren :tu: Det skulle meget gerne komme torsdag eller fredag...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe nej, det er de ikke. Det er vist kun nogle af de klassiske, Morten bl.a. Det er dog nogle af dem, jeg går på MGK med, Henrik og Bjarke. Jeg regner da også med at komme ud og se en af jeres opførsler :D

Ditte er da også?? Hun sagde hvertfald at hun skulle spille.. Hun spiller fløjte..

Link til kommentar
Del på andre sites

Snakkede lige med Henrik Lund fra Aage igår, og har fået at vide, at mit sæt kommer på mandag... :) Det skulle have været her lidt tidligere, men Protechtor kasserne var desværre lidt forsinkede...

 

Jeg glæder mig som et lille barn... Til de interesserede, så skal jeg nok tage nogle billeder hurtigst muligt!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Sidder lige og keder mig på arbejdet, så vil jeg vil lige en lille liste over min kommende grej-samling... :) Billeder kommer som sagt hurtigst muligt!

 

Yamaha Maple Custom Definitive i Blue Oyster:

20"x17"

10"x8"

12"x9"

14"x13" på ben

16"x15" på ben

 

Lilletrommer:

14"x5½" Mapex Black Panther ahorn med guldhardware og støbte reifer

14"x5" Ludwig Supraphonic fra 1979

8"x5" Sweetspot stål effektlilletromme

 

og indtil videre også

14"x5" Pacific håndhamret messing (den er egentlig til salg)

 

Bækkener:

8" Sabian AAX Splash

12" Stagg china

14" Sabian AAX Stage Hats

14" Sabian AA Sound Control Crash (brugt som stack m. 12" china)

16" Masterwork Resonant Crash

17" Masterwork Resonant Crash

18" Sabian AA Medium Thin Crash

18" Wuhan china

20" Sabian AA Rock Ride

21" Masterwork Resonant Ride

 

Derudover får jeg en af dagene:

7" Sabian HHX Evolution Splash

10" Stagg Brilliant Splash

9½ Zil Bell

 

Hardware:

Pearl Eliminator dobbeltpedal

Pearl Eliminator hihatstativ

Gibraltar Roc'n'Soc stol

Tama HC73BW bækkenstativer

Tama HS700W lilletrommestativ

Protechtor hardcases til alle trommer

 

Det var vist det sådan nogenlunde.. Så venter jeg bare på, at de kommer, og I venter bare på at se billeder... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der billeder af sættet... :dev: Det kom i formiddags...!

 

KopiafBillede001.jpg

 

KopiafBillede003.jpg

 

Lidt større billeder kan ses her

 

Nu mangler jeg ikke så meget, før setup er komplet.. Sådan lige indtil videre i hvert fald B)

 

Jeg regner stærkt med at købe 16" og 17" Masterwork Resonant crashes inden længe... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hihatstativet er utrolig lækkert - det fedeste jeg til dato har prøvet :)

 

Jeg har nu fået spillet lidt på sættet, og det lyder intet mindre end fremragende - også selvom jeg stort set ikke har brugt tid på at stemme dem... :huh:

 

Nu glæder jeg mig til at få dem ned i Musikhuset Esbjerg i weekenden, hvor vi skal øve musical. Til dem der ikke ved det, så bliver det opført torsdag, fredag og lørdag i efterårsferien... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu