Video Drumming


Metalblast

Recommended Posts

Her er lidt video af mig der tæver lidt tønder, check den ud hvis i har lyst :) Det er lidt blandet halløj rock/metal agtigt.

 

Sig endelig hvad i synes, ved der er nogle stykker herinde der ikke er så glade for heavy, hehe :doo:

 

De bedste hilsner herfra.

 

Kim

 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er så en af dem du nævner i dit indlæg....

 

Har absolut ingen forstand/erfaring med den "hårde ende af musikskalaen" men er imponeret over du/I kan spille så hurtigt - især med bd!! Har selv en hastighedsbegrænsning, der forbyder mig at komme over 130 bpm..

 

Dog slår det mig, at mod slutningen passer lyd og billede vist ikke helt sammen? Eller er det mit begyndergen, der igen slår til ?!!! :-)

 

Men er sgu imponeret!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sateme for sejt det der :cigar:

 

RESPEKT herfra.

 

Ved endnu ikke så meget om heavy, men har netop været på Skanderborg Festival, hvor jeg hørte Ozzy Osbourne og Pretty Maids.

 

Selvom det sikkert er forkert at sammenligne de to var det bare sådan, at vi alle blev helt høje af deres koncerter. Særligt Ozzy Osbourne.

 

Kendte ham ikke i forvejen, men et helt fantastisk setup af musikere sørgede for at få det hele ud over rampen skal jeg love for.

 

Jeg bliver sgu mere og mere til heavy. Så du må hjertens gerne komme med forslag til bands i samme boldgade, jeg bør høre ....

 

Bedste hilsner

og keep on rockin'

 

Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Allan og Kenneth.

 

Tusind tak for jeres pæne ord:-)

 

Allan, der er jo mega mange fede bands, men hvis du vil høre tighte fede trommer, så prøv at smide noget Mötley Crüe på, med Tommy Lee bag gryderne. Det er satme tight på et kussehår;)

 

Kan lige indskyde at mit hi-hat stativ er et gammelt Gibraltar måske 15 år gammelt?? Og det holder bare pisse godt, og kan komme høøøjt op, så det er fee :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu