Leder Efter En Ny Lilletromme?


metallica2

Recommended Posts

For det første at sige en 6,5 ikke er standard størrelse holder ikke helt. Det er rigtigt at trenden de senere år har været 5 eller 5,5", men tidligere var 6,5" den størrelse der fulgte med et nyt sæt.

 

Som andre har skrevet, så er der ingen tvivl om du får mere bund fra en 6,5 end fra en 5".

 

Materialet spiller selvfølgelig også ind. De lilletrommer jeg har kunnet få mest bund ud af har været alu. En Supraphonic har f.eks. rigtig meget bund!

 

Du kan selvfølgelig også gå efter en 14x8", så er der statsgaranti for bund! :cigar:

 

Jeg har denne til salg, den er 7", så der er fin bund i.

Animal Custom 14x7"

Link til kommentar
Del på andre sites

Livet starter ved 10" i dybden. Det er altså anbefalelsesværdigt, og ret alternativt. :P

 

/Frederik

 

 

Frederik, du må liiige vise billede af din 14x10 - fik du den modificeret til rock-snare, eller ?

 

/ Jess

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det vil jeg umiddelbart sige - har kun prøvet den på den ene tromme og har ikke prøvet andre på den, så har ikke så meget at sammenligne med..

Har jo selv valgt den seiding så jeg synes den er fantastisk!.. ;-)

 

Bruger den På 4 af mine snares.. Lyder lidt som en puresound men bare lidt mere bund og lidt blødere/saftigere i lyden

 

Ps: den snare jeg har nemmest ved at få en dyb lyd ud af er min 6,5 Black beauty.. Ufattelig dyb saftig lyd.. Men ikke den mest alsidige tromme dog

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu