Bundskind På Snare?


Maddiedrums

Recommended Posts

Bundskind? Der findes vist egentlig kun én slags. Remo Ambassador Hazy eller Evans Hazy er vel de lettest tilgængelige og minder meget om hinanden.

 

 

Og så ikke helt...

 

De findes jo i forskellige tykkelser...

 

Ved Remo er der både Hazy ambassador, Diplomat og Emperor.

Ved Evans er der Hazy 300 og 500. (der er et til, men kan ikke lige huske hvad det hedder.)

 

 

Jeg har nu aldrig gået så meget op i bundskind...Tror at ting som materialet kedlen er lavet af, topskind samt seiding er meget vigtigere for lyden.

Ingen tvivl om bundskindet har en indflydelse, men efter min overbevisning er den ikke så signifikant.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og så ikke helt...

 

De findes jo i forskellige tykkelser...

 

Ved Remo er der både Hazy ambassador, Diplomat og Emperor.

Ved Evans er der Hazy 300 og 500. (der er et til, men kan ikke lige huske hvad det hedder.)

 

 

Jeg har nu aldrig gået så meget op i bundskind...Tror at ting som materialet kedlen er lavet af, topskind samt seiding er meget vigtigere for lyden.

Ingen tvivl om bundskindet har en indflydelse, men efter min overbevisning er den ikke så signifikant.

Det anede jeg faktisk ikke! Interessant.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og så ikke helt...

 

De findes jo i forskellige tykkelser...

 

Ved Remo er der både Hazy ambassador, Diplomat og Emperor.

Ved Evans er der Hazy 300 og 500. (der er et til, men kan ikke lige huske hvad det hedder.)

 

 

Og det sidste Evans skind hedder Hazy 200, og er det tyndeste Evans bundskind. På Drumcitys hjemmeside står der, at det er godt til lydsvagt musik. Jeg har dog aldrig selv prøvet det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu