Billige In-Ears


Christian Kofod

Recommended Posts

Davs :)

 

Det har sikkert været oppe så mange gange, så der er nogle der er ved at blive stille og rolig psykopat..

Men jeg kan ikke finde det jeg skal bruge.

 

Det står sådan til at jeg ikke vil ofre særlig meget for et par in-ears, da jeg ikke synes man får særlig meget for pengene. Dette har resulteret i, at jeg køber nye in-ears ca. 3-4 gange årligt, hvilket min økonomi ikke kan holde til.

 

Jeg er stadig ikke blevet klogere (og vil nok aldrig blive det), så derfor håber jeg der er en her et sted, som kender nogle BILLIGE in-ears, som kan holde til en hel del. Og når jeg siger billige, mener jeg et sted mellem 100-300 kr. maks!

 

Jeg er udmærket klar over, at der ikke kommer til at komme den mest fantastiske lyd ud af dem, men jeg håber bare der er en der lige præcis har fundet det sæt som burder koste en god del mere, med okay lyd, og som kan holde til en hel del. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

I forbindelse med denne tråd kan det være i kan hjælpe med noget afklaring på in-ears vs. Hørebøffer. Jeg spiller i to bands, et rock- og et hip hop-band. Spiller til klik/klik-track i begge bands. Jeg bruger almindelige lukkede hørebøffer med almindelige formstøbte ørepropper. Det fungerer sådan set fint, men jeg har overvejet at prøve in-ears. Lydniveauet i rockbandet er væsentligt højere end i hip hop-bandet så de skulle kunne holde til begge dele (og mine ører skulle ikke blive smadret!). Er der nogen der kan fortælle lidt om for- og bagdele? Og vigtigst: Mine ører skal ikke lide overlast!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu