Freedom To The People, Power To The People, Black Metal To The People&


Loke

Recommended Posts

Nu var jeg lige et smut forbi og sætte noget til salg og så tænkte jeg, at jeg i samme omgang ville foreslå min nyeste skive til black metal lytterne herinde.

Der er intet interessant i numrene, når det kommer til trommespillet, men det er dælme svedig black!

 

Fjeldgænger, Den Grå Arkitekt, Part I og II

 

www.myspace.com/fjeldgaenger

Den grå arkitekt 013 kopi_rere.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

I har fat i den lange ende med fede guitarmelodier, trommerne er tilpas brutale og god growler, og stadig nok feel til det bliver ved med at være interessant.

 

Dog syntes jeg det første nummer på jeres myspace har et forfærdeligt mixede trommer deri, men tilgengæld synes jeg vokalen er federe i den..

Link til kommentar
Del på andre sites

I har fat i den lange ende med fede guitarmelodier, trommerne er tilpas brutale og god growler, og stadig nok feel til det bliver ved med at være interessant.

 

Dog syntes jeg det første nummer på jeres myspace har et forfærdeligt mixede trommer deri, men tilgengæld synes jeg vokalen er federe i den..

 

Det er et en-mands projekt, men tak for feedbacken.

Link til kommentar
Del på andre sites

Orv, se så det jo faktisk en endnu større bedrift!

 

Jeg skal nok være hurtig og sige, at jeg ikke spiller alle instrumenter selv. Kun trommer og vokal. Men jeg skriver alt musikken, og så får jeg forskellige musikere til at indspille for mig. Så på begge plader er henholdsvist guitar og bas indspillet af forskellige mennesker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu