Ved At Starte Nyt Management-Firma


runeodk

Recommended Posts

Hej alle TS'ere

 

Jeg er, sammen med nogle gutter fra Århus, i gang med opstarten af et nyt management firma, som vi har valgt at kalde Deerspeakers.

Formålet med firmaet, er af at fange små upcoming bands, og tilbyde dem en ekstra hånd eller støtte i form af management og booking arbejde. Vi er lige nu 3 mennesker i opstarten, men regner med vi når 5-6 ved offentliggørelsen af firmaet. Os bag firmaet har mange kontakter i Århus området, men også resten af jylland, jobs i københavn området er også på tale.

 

I er alle velkommen til præsentere jeres bands, hvis i kunne bruge nogen til at guide jer op af stigen, mod de større managements firmaer. Der er ikke tale om lange kontrakter, men blot nogle hænder der har en vision om at bringe bands frem fra undergrunden af dansk musik.

 

Mvh

Rune, Deerspeakers

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må lige tilføje at vi som udgangspunkt ikke kræver betaling for arbejdet. Vi vil dog til gengæld holde en række Deerspeakers-arrangementer i Århus, showcases om man vil, hvor vi ønsker bands vi repræsenterer spiller gratis..

 

Da der ikke er tale om betaling, kan vi heller ikke love andet end at vi vil gøre vores bedste for at hjælpe de bands vi optager.

 

- Rune

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må lige tilføje at vi som udgangspunkt ikke kræver betaling for arbejdet. Vi vil dog til gengæld holde en række Deerspeakers-arrangementer i Århus, showcases om man vil, hvor vi ønsker bands vi repræsenterer spiller gratis..

 

Da der ikke er tale om betaling, kan vi heller ikke love andet end at vi vil gøre vores bedste for at hjælpe de bands vi optager.

 

- Rune

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu