Lidt For Glad, Lidt For Overgearet...


jonaslind

Recommended Posts

Jep jeg stiller op i kjole, højhælede og fuld krigsmaling, hvis jeg bare kan stå på værkstedet igen næste gang!!!!! :-)

 

Du er jo blevet den vildeste selvbyggerhej. Tror jeg vil gøre alvor af mine planer om at være med på selvbyggerbølgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg prøver at beherske mig så jeg ikke virker for negativ

 

Han spiller rigtig fedt (han er ihvertfald sikker) , men jeg er ikke så vild med hele den der "Se hvor meget overskud jeg har når jeg spiller, at jeg kan lave gøgler tricks og smile over hele femøren) :b

 

Man må godt smile og være glad når man spiller, så længe det ikke er det der falske "Jeg ÆÆLSKER bare trommer" smil :D

 

Men men men, dygtig er han da :)

Redigeret af LasMaMø
Link til kommentar
Del på andre sites

Hun kunne med rette blive danmarks næste statsminister - som ville være elsket af alle!

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

NU gav du mig lige et billede af thorning nøgen bag et trommesæt!!!!!

For F***** Jonas! Jeg skal sq kunne sove i nat og ikke ligge og ryste af rædsel!

Link til kommentar
Del på andre sites

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

NU gav du mig lige et billede af thorning nøgen bag et trommesæt!!!!!

For F***** Jonas! Jeg skal sq kunne sove i nat og ikke ligge og ryste af rædsel!

 

 

HAHAHA mange gange undskylde. Det var jo ikke meningen.

 

Så så ikke være bange mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja de bukser må sgu være a p... i. t.. a. at ha' på!!! :argh:

Hvad mener du? - kan du ikke oversætte for en sløv vestjyde? - er det Princens bukser - eller Skeila E's (hvis det da er hende), du tænker på.

 

Personligt ville jeg da godt spille i band med et par piger i (næsten) ingenting!! :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu