Hjælp Til Ny Bærbar


jonaslind

Recommended Posts

Hej trommefolk

 

Jeg skal have en ny bærbar, men er i tvivl om, hvad der er bedst for mig pt.

 

Krav:

Hurtig

Numerisk tastatur

Cd/dvd drev

Stor harddisk

Lang batteritid

"En der holder mere end 2 år" - har dårlige erfaringer med acer.

 

Pris. ca. 5 K.

 

Anbefalinger gerne med link.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjoo men det er jo ikk svært at finde en god lap over 5k.. Kunsten er at holde prisen nede :-)

 

 

Joo det kunne man sige, jeg købte den store mac pro 15" for 5.500 brugt, den er under et årgammel og som ny, totalt. Der er mange macbook computere til salg hele tiden på DBA.

 

http://www.dba.dk/mac-macbook-pro-15-266-ghz/id-77887743/ Den er dog fra 08, men da alle opdaterer styresystem til det nye lion så er det helt klart pengene værd, og så holder det altså bare. Man kan få det nye lion for 179,-

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig med grafikkortet.. Hvis du kan så undgå nvidia kort.. Der har været vold mange problemer med deres laptop kort.. Dell har også haft mega problemer med dem de sidste 3-4 år :-/

 

Jo man kan sikkert få en brugt mac til mindre, men så kan man få en brugt dell til 2500.,, sÅ igen kommer det an på hvad budgettet skal være

 

Har til gengæld set to Mac Pro med næsten smeltet batteri.. er det kun mig eller bliver de meget varme når de bruges hårdt ?.. Feks til at køre protools?

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig med grafikkortet.. Hvis du kan så undgå nvidia kort.. Der har været vold mange problemer med deres laptop kort.. Dell har også haft mega problemer med dem de sidste 3-4 år :-/

 

Jo man kan sikkert få en brugt mac til mindre, men så kan man få en brugt dell til 2500.,, sÅ igen kommer det an på hvad budgettet skal være

 

Har til gengæld set to Mac Pro med næsten smeltet batteri.. er det kun mig eller bliver de meget varme når de bruges hårdt ?.. Feks til at køre protools?

 

Man skal, hvis man skal køre protools og en masse plug ins osv. købe den store macbook pro, den kan klarer det. Jeg tror ikke på at man kan finde noget windows produkt til samme pris der kan køre pro tools eller lign. ligeså godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu