Sign in to follow this  
erge

Satans Bityve

Recommended Posts

Var i går aftes hos besøg hos en veninde i Odense og ville køre hjem ved 23.30 tiden. Da jeg kommer ned til min bil ser jeg at begruden ved bagsædet er smadret. Jeg havde bilen fyldt med trommer. Et yamaha Beech Custom absolute sæt og en dejlig Slingerland snare. Disse ting havde de ikke rørt men de stod sovset ind i glasskår på bagsædet. Mærkeligt!

De havde først prøvet at bryde ind via døren i førersiden hvilket betød smadret lås og maltrakteret dør under håndtaget. Da det ikke lykkedes smadrede de så ruden bagved trods det, der står/stod startspærre med klistermærke på ruden. Da de fik adgang til bilen har de prøvet at stjæle den. Smadret ratlås og fuldstændig ødelagt tænding, fedt! Det kunne de så heller ikke finde ud af så de valgte at løbe med min radio og min GPS til en samlet værdi af noget, der ligner 1500,- Stakler!

I dag kom så mekanikerens dom, 5000-6000 kr :(

Sur røv men det kunne være værre.

Jeg hader kriminelle bumser, der ikke kan kende forskel på dit og mit men glæder mig over at stadig have mine trommer og min bil.

En lille historie fra det barske Odense en søndag aften!

En Bityv i Odense er det resten af DK kender som BILTYV :whiteflag:

Sørgeligt! Har prøvet det 2 gange i gasa-striben i Thisted.

Første gang smadrede de den bare. Anden gang havde de held til at tage min elskede golf fra mig.

Forsikret? Nej det var den ikke. Troede ikke der var andre end mig der ville være så hjernedød at køre rundt i sådan en smadrekasse....

Har kun ansvar på den så må punge ud ved kasse 1 :(

Der kommer nok noget af mit elskede grej til salg inden længe da der jo også skal være råd til julegaver i år. Godt man har en del jobs i december også meen havde ikke regnet med pengene skulle gå til den slags, det er sgu' bare så sur røv. Det er ikke mere end 3 uger siden jeg fik bøffet min jakke i byen i Odense med min Iphone og mine nøgler. 1900,- til låsesmed og en ny Iphone måtte jeg også købe. Den gamle fik jeg dog igen men det er en længere og ret syret historie.

Mon ikke mit held vender i det nye år :doo:

og ja Rene..... det bedste ved det, som skete i går er nok at jeg IKKE kom og tog dem i akten. Så havde jeg sikkert tilbragt julen bag tremmer eller på sygehuset i værste fald.

Nå, glæder mig over jeg stadig har min bil OG mine trommer ikke mindst. Jeg må så ønske mig en ny GPS og en ny radio i julegave..

Nej heldet har du da vist ikke haft med dig. Det er usansynlig urimeligt. Men godt de ikke anede en skid om trommer.. Hvis det kan være en trøst.

/Frederik

Pis og lort. Det kan virkelig gøre een sur.

Men godt at de ikke tog nogen af dine bier alligevel...

Undskyld...

Kender desværre godt til det! Mine forældre har lige haft indbrud her til aften, i deres hus. Det viste sig, at 3 andre huse lige inden for 50 meter radius, også har haft besøg!!

Det er da utroligt, at folk ikke kender forskel på dit og mit!!!