Hvilket Bands Spiller Ts-Crewet I ?


Anders Olesen

Recommended Posts

Tja jeg er midlertidig uden band. Har lige valgt at stoppe med Tommy the Warden, som er et Post-hardcore band, for at prøve nye ting.

 

Så pt. er det blevet til et par snakke med nye folk om at starte et soul/funk band op. Dette er for at få lov at spille op til dans og generelt kunne slappe af og nyde musik sammen med andre. Dette vil forhåbentligt udvikle mit spil i en ny retning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har spillet meget Brass Band musik.

Lige fra klassisk til pop musik.

 

Har tidligere spillet i et cover band, med musik fra Metallica over Foo Fighters, G&R, Thin Lizzy osv.

 

Har ikke spillet trommer sammenlagt mere end 2 timer det sidste år. Så vil ikke ligefrem sige, at jeg spiller mere.

 

-Kent

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey go' idé med den hre tråd ;o)

 

Jeg spiller i "D'Jazz" som jeg

startede for ca 2½ - 3 år siden

 

D'Jazz er en moderne jazz-trio, som spiller egne numre.

Vores lyd/stil er svær at sætte i bås, men præget af en funky 1960 & 1970'er lyd/groove vi arbejder i D'Jazz en del "nørdet" med vores lyd som en "organisk enhed".

 

Vi er inspireret af: John Scofield, Lonnie Smith, Pink Floyd, The Doors, Jojo Mayer, Erik Truffaz & ikke mindst Ibrahim Electric.

 

Vi spiller altid med højt humør, energi og en STOR kærlighed til den moderne Jazz-musik's forundelige væsen og mangfoldighed.

 

D'Jazz er:

 

Hammond B3 > Kristian m. Andersen

 

Guitar/Vocal > Axel Bjørn

 

Guitar > Jakob Christensen

 

Trommer/Teknik > Lars Riis

 

Du/i kan se & hører os

 

her > D'Jazz

Redigeret af LarsRiis
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller trommer i:

 

DRöN - hård rock/stoner/rock i bestemmer ;) Vi er i øjeblikket igang med at mixe EP, som jeg regner med er klar til marts.

facebook: www.facebook.com/dronweb

youtube: www.youtube.com/dronweb

bandcamp (gratis download af vores demo): www.dronweb.bandcamp.com

 

sved - rock... Vi skal i studiet mellem jul og nytår og indspille en lille demo, så regner med at der kommer lidt nyt op først i det nye år.

facebook: www.facebook.com/svedband

youtube: www.youtube.com/appreciatethetruth

Link til kommentar
Del på andre sites

Hep!

 

Jeg spiller fast i en trio i Danmark med Anders Gøttsch (Scenen er din) og Mads Andersen (Laura XFactor, div. musicals og gospelkor) - til tider med andre pianister, bl.a Ken Schmidt (Andreas Lund, m.fl.) og Jason Dove (Anders Bircow, Sussie og Leo, m.fl.).

 

Herovre i UK er jeg trommeslager og kapelmester for popartisten James Gardiner, samt trommeslager i forskellige backing band konstellationer.

Og så har jeg en fortid i en helvedes masse forskellige bands i Århus's ungdomsmusikmiljø, primært hiphop bandet Bakmand Band og funk bandet Nogen af os har Krøller!

Redigeret af Andreas Friis
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 2 uger senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 month senere...

spiller i Det' Rar Med Mia

Målet er et fusions - jazzet udtryk, projektet er dog sat på pause.

 

www.soundcloud.com/d-rar-med-mia

 

enjoy.

 

Ellers dejligt at lytte til folks projekter. Navnene på de bands der popper op, kender man jo flere steder fra ;)

 

mvh. Maabjerg

Link til kommentar
Del på andre sites

Spiller i et nyt band, Damned Hoovers

 

<iframe width="100%" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="http://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F55214579&show_artwork=true"></iframe>

 

Samt i Jeanne Band som er noget country-folk agtigt noget

 

<iframe width="100%" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="http://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F43461370&show_artwork=true"></iframe>

Redigeret af Kenneth Andersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu