Gavin Harrison & Simon Phillips


Kasper Moll

Recommended Posts

Tjek lige de her fyre ud! Ostinater fra Phillips, og "lige i skabet"-hamren fra Gavin. Nok en af de fedeste trommeduetter jeg har hørt længe :) (Phil Collins og Chester Thompson ... buuuh! :whiteflag: )

 

 

Og, husk så lige 720 opløsningen ;)

Redigeret af Kasper Moll
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg bestemt ikke ude på at kaste med sten, når jeg selv bor i et glashus, men... Ca. ved 5:38 lyder det som om en af dem knalder stikkerne sammen, uden det er meningen. Det sker da også for mig ind imellem, men jeg kom til at tænke på om man mon kan nå et niveau hvor det bare ikke sker, eller om det så er fordi man ikke udfordre sig selv nok?

 

Men lad mig også sige at jeg syntes det lyder fedt. Masser af inspiration. Deres niveau når jeg nok aldrig, men jeg vil fandme prøve :doo:

Redigeret af KalEl
Link til kommentar
Del på andre sites

... Ca. ved 5:38 lyder det som om en af dem knalder stikkerne sammen, uden det er meningen. Det sker da også for mig ind imellem, men jeg kom til at tænke på om man mon kan nå et niveau hvor det bare ikke sker, eller om det så er fordi man ikke udfordre sig selv nok?...

Faktisk tror jeg ikke, du nogensinde får så megen styr over din motorik, at du ALDRIG slår trommestikkerne sammen. Altså, helt ærligt - når det kan ske for de 2 her - kan det ske for alle.

 

Det kan også bero på, at når man bliver ivrig - som jeg tror sker her i klippet for de 2 (de "gejler" hinanden op) - så kommer der vel også en lille fejl i ny og næ??! :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg bestemt ikke ude på at kaste med sten, når jeg selv bor i et glashus, men... Ca. ved 5:38 lyder det som om en af dem knalder stikkerne sammen, uden det er meningen. Det sker da også for mig ind imellem, men jeg kom til at tænke på om man mon kan nå et niveau hvor det bare ikke sker, eller om det så er fordi man ikke udfordre sig selv nok?

 

Men lad mig også sige at jeg syntes det lyder fedt. Masser af inspiration. Deres niveau når jeg nok aldrig, men jeg vil fandme prøve :doo:

HELDIGVIS sker det for Gavin.. Det viser bare energi og lyst til at presse sig selv!

 

Hvis alt er perfekt bliver det rent glansbillede.. Hvis man vil høre det, Så skal man se på Weckl.. Perfekt, imponerende, lærerigt..

 

Men gaaab det er kedeligt efter min mening..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu