Hvor Køber Du Ind?..


cmol

Recommended Posts

Hej!..

 

Kom til at tænke på, hvor køber i jeres grej?..

 

Her på siden?..

Slagtøj...?..

Aage?..

 

Eller hva?..

 

Er det bare de steder hvor det er billigst?..

Og har i gode tips til hvor det er billigt at købe grej?.. :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Først og fremmest: brugt, hvis det kan lade sig gøre. Hvis ikke: Drumcity (skal også i praktik der (så kom og sig hej i uge 39)) eller Modern Drums...

Har aldrig været rigtigt glad for at handle i MD....syntes Søren ik er for venlig over for hans kunder(ellers er det nok bare mig :lol:).

Han siger meget dårligt om både Tama og Sabian...kan jeg ik lide

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig været rigtigt glad for at handle i MD....syntes Søren ik er for venlig over for hans kunder(ellers er det nok bare mig :lol:).

Han siger meget dårligt om både Tama og Sabian...kan jeg ik lide

Tror han har haft en virkelig hår dag (men derfor er det selvfølgelig ikke fair at han behandler dig skidt.). Med hensyn til Tama og Sabian, så tror jeg egentlig det er for at råde dig. Men hvad ved jeg. Jeg ved kun at han er helt vildt med Cope, Masterwork, Sweetspot og den slags mærker. Han har total ryddet butikken for alt der hedder Zildjian, Sabian, Paiste. :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror han har haft en virkelig hår dag (men derfor er det selvfølgelig ikke fair at han behandler dig skidt.). Med hensyn til Tama og Sabian, så tror jeg egentlig det er for at råde dig. Men hvad ved jeg. Jeg ved kun at han er helt vildt med Cope, Masterwork, Sweetspot og den slags mærker. Han har total ryddet butikken for alt der hedder Zildjian, Sabian, Paiste. :unsure:

og det er så kun lige de eneste mærker der lyder godt :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Generelt ligger jeg mig ikke fast på ét sted, handler simpelthen der hvor der er de bedste priser på det tidspunkt jeg handler. - Det meste af det grej jeg har nu er faktisk købt her på siden eller brugt andensteds, synes man får mere for pengene, det eneste "faste" jeg kan komme på må være skind i Modern Drums.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det svinger sku egentlig lidt. Det afhænger lidt af hvad jeg skal købe, og om det evt. er til musikskolen eller lign.

 

Men jeg har købt flest ting hos Drumcity gennem tiden - de er bare på det seneste blevet meget langsomme til at ordne de ting, de lover. Men det er selvfølgelig kun min erfaring.

 

Modern Drums har jeg handlet i at par gange - kun én gang været der selv. Søren var på ferie der, men jeg fik stadig rigtig god behandling, og man er et sted, hvor man følger, man har lov til at slå lidt til sættene.

 

Henrik fra Aage har også været utrolig behjælpelig, og har da også lige bestilt et Pacific til musikskolen hos ham. Problemet med Aage er bare, at afdelingen i Århus ikke rigtig har trommer, og da jeg ikke lige er i Kbh. hver dag, er det lidt mere hensigtsmæssigt at tage ind til Drumcity eller Modern Drums.

Link til kommentar
Del på andre sites

De gange jeg har handlet nyt ind har det været hos DrumCity.. super betjening af Joakim og gode priser. Dem vil jeg gerne anbefale i hvertfald :) Modern Drums ser også ud til at være rigtig fine, de gange jeg har været i kontakt med dem.. Anne Kerstine derinde fra er i hvertfald skide sød:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle trommer undtagen lilletromme: John Henry i London

+ lidt hardware

http://www.johnhenrys.com/usedequipment/ca...Backline:+Drums

 

Lilletromme AW216 : Ebay.de

Kedler 2 stk Også AW : Ebay.com

 

Zildjian 18 tommer vintage 50'er ride: byttet DK

Zildjian Z custom China: Plack's tidligere

Meinl 8 splash: byttet Dk

 

Tama lilletromme stativ/stol: Ebay .de

 

Tamholder original + et beslag NOS (new old stock): Drummers repair shop dk.

Ben til gulvtam: Drumcity Århus.

1 lilltromme skind, Pearl snare 20streng under trommen. Drummers repairshop. Dk

X-hat gammel type: Ebay.com

Hihat stativ Tama HS905 som ny: Ebay.com

Tama Tension watch: Ebay.com

Trommestikker Zildjian 5B. Alfred Chr. Holstebro

Tama Iron Cobra rolling glide: Ebay.com

Tama Hp 200 : Ebay.com

Tama tamholdere beslag storetromme: 2 stk originale og en Rockstar. 3 forskellige Ebay.com steder

 

Der er ikke noget fast svar men da mit antallet af Granstar sæt i DK nok kan tælles på 1 hånd er det begrænset med hvad originale dele der kan findes og Titan udstyr til en rimelig penge.

Ellers er det der hvor de findes. Ebay har som reel 90% af det manglende.

Dog holder det originale hardware stadig supergodt og længe endnu.

Uanset hvor gammelt det er. Kun et tam beslag(gevind) so far.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig været rigtigt glad for at handle i MD....syntes Søren ik er for venlig over for hans kunder(ellers er det nok bare mig :wacko:).

Han siger meget dårligt om både Tama og Sabian...kan jeg ik lide

Søren synes faktisk godt om Sabian. Da jeg var ude for at købe mit Sweetspot Ride, havde jeg taget mit 18" HHX med for at finde et bækken, der kunne passe til dette i mit setup. Søren fik øje på det og prøvede det og sagde, at det lød tæske godt. I øvrigt skrev han også på moderndrums.dk i forbindelse med hans besøg på Frankfurt-messen, at de nye Sabian Valut bestemt også var fede.

Mht. Tama, så er det selvfølgelig fordi, han ikke forhandler mærket (man er vel ikke købmand for ingenting!) På den anden side ville Gunner - i sin egenskab af importør af Anatolian - nok heller ikke rose Masterworks-bækkenerne.

Mht. Tama har jeg kun hørt ham udtale sig negativt om deres hardware - som jeg i øvrigt heller ikke synes er specielt fedt. Desuden har han flere gange rost den Tama-lilletromme, som Mikas var så heldig at få fat i på Modern Drums' auktion. :)

 

At du har hørt Søren tale dårligt om Sabian og Tama er selvfølgelig rigtigt, men jeg har også hørt ham rose disse mærker.

 

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg, at Sabian med deres HHX-serie har lavet de bedste bækkener, jeg til dato har hørt, og Tama laver skide fede trommer. Bare ikke lige så gode som mit Gretsch US Maple B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror han har haft en virkelig hår dag (men derfor er det selvfølgelig ikke fair at han behandler dig skidt.). Med hensyn til Tama og Sabian, så tror jeg egentlig det er for at råde dig. Men hvad ved jeg. Jeg ved kun at han er helt vildt med Cope, Masterwork, Sweetspot og den slags mærker. Han har total ryddet butikken for alt der hedder Zildjian, Sabian, Paiste. :unsure:

Søren fører bevidst ikke Paiste, Zildjian og Sabian. Han siger, at dem kan man jo finde i enhver trommeforretning i hele verden. Han vil istedet præsenterer folk for noget nyt, og det blev så i form af Masterworks.

 

I øvrigt handler jeg hos Modern Drums og Drum City.

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes virkelig også at man får en verdensklasse behandling hos MD. Lige meget om man køber for lidt eller meget, de gør virkelig hvad de kan for at man føler sig godt tilpas. for mit vedkommende tager jeg aldrig til aarhus, uden lige at skulle ud til MD en tur

 

MD ROCKS!!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

ebay.de alle priser ligger langt under danske listepriser også selvom det er nye vare... ellers slagtøjscentret drumcity eller prodrums.

og prisen bestemmer hvor jeg handler på danske sider... ellers handler jeg oss en del her på siden! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu