Hjælp Til Trigger


nielskr

Recommended Posts

Glædeligt nytår..

 

 

Jeg har købt en Millenium DP-1000 og en ddrum Red Shot trigger i håbet om at kunne tilføje en elektronisk lyd til lyden på min stortromme, men indtil videre uden succes.. Det skal nævnes at jeg har købt en tom-trigger, da jeg har pressede reifer på min stortromme, (jf. denne tråd), men efter min logik gør det vel ingen forskel?

Jeg kan ikke gennemskue hvorfor jeg ikke kan få triggeren til at reagere, og håber at nogen kan hjælpe? har prøvet at justere presset mod skindet på alle tænkelige måder.. Der kommer bd-lyd fra modulet når jack-kablet tages ud af/sættes ind i triggeren, men ikke ved kontakt med skindet..

 

Måd håbet om at jeg ikke bliver nødt til at returnere hele lortet og opgive projektet, thumbsup.gif

 

Niels

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du prøvet at justere på modulet? Jeg er ikke familiær med Millenium'en her, men på Alesis kan man justere trigger-følsomheden vha. gain indstillingen. Det kan være at det er helt i bund? Derudover ligner det at den er designet til at modtage kick'en vha. en elektronisk stortromme pedal, ligesom på billige el-sæt. Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men det kan jo være at den er kræsen på én eller anden måde...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu