Tony Royster 2


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Umiddelbart virker det noget overvældende. Men er det ikke bare vidunderbørnene der nu vælger lidt bredere end de klassiske valg som feks trompet, violin, chello, og naturligvis klaver?

Link til kommentar
Del på andre sites

dette klip er sgu federe... damn.. svinger ikke så fedt, men fuck mand... 9 ÅR!!!!!!

 

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object> Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

ok.. nu går jeg i seng...

 

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
Link til kommentar
Del på andre sites

Hahahaha det der er ikke til at forholde sig til på NOGEN måder :dialaugh_trans:

 

Men mon ikke han er blevet trænet HÅRDT op af sin far eller lign...?

 

Det samme man ser i Rusland med små ballet og gymnast talenter!

 

Det ikke sundt for børnene. Men det imponerende at se på :whiteflag:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingen grund til at lade sig imponere. Jeg har undersøgt sagen lidt og det dreje sig ikke om et barn, men om en 67 årig med en svær kromosom sygdom. Læg mærke til at han i alle videoer optræder med hue eller kasket, han er nemlig skaldet som de fleste mænd på 67.

 

 

Så skulle der være ro igen...... :dev:

 

// Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Hahahaha det der er ikke til at forholde sig til på NOGEN måder :dialaugh_trans:

 

Men mon ikke han er blevet trænet HÅRDT op af sin far eller lign...?

 

Det samme man ser i Rusland med små ballet og gymnast talenter!

 

Det ikke sundt for børnene. Men det imponerende at se på :whiteflag:

 

 

Ja, man kan jo diskutere hvor meget spilleglæde, der er i sidste ende.. Ikke at de måske ikke kan lide det, men musik skal jo komme indefra (og bla bla bla... )

 

Ja eller Nord Korea.

 

 

Benhård træning og disiplin tror jeg og det giver da også "resultater" ifa...???

Link til kommentar
Del på andre sites

ok.. nu går jeg i seng...

 

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Hmmm, her fik det ligesom et helt andet perspektiv end i de andre videoer! :whiteflag:

Link til kommentar
Del på andre sites

ok.. nu går jeg i seng...

 

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Fuck nu af hvor han god :whiteflag::dialaugh_trans:

Redigeret af Anders Kaae
Link til kommentar
Del på andre sites

Når alt kommer til alt. Så er han jo trods alt "bare" en trænet "ROBOT"

 

Lige meget hvad folk påstår, så handler det at spille musik, om SÅ meget mere end god teknik!

 

Han har et fantastisk teknisk fundament og det kan man komme langt med. Men hvis drengen ikke lærer at elske,ånde og leve for musikken, så det begrænset HVOR langt han kommer...

Redigeret af Trap
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu