Lady - Show Off. Kritik Ønskes!


El-Barto

Recommended Posts

Hey drummers!

Jeg spiller med et band ved navn LADY, et Disco/Funk/Party band som spiller original musik!

Alderen strækker sig fra 15 - 30, alligevel giver vi den gas og har det fedeste sammenhold (-:

 

- Vi havde fornyligt et gig i Det Musiske Hus i Frederikshavn - Med det fedeste lys og lyd.

Da der er mange billeder, har jeg lagt dem i en dropbox!

Tjek det ud - www.dropbox.com/gallery/6869852/1/Lady%20med%20lys?h=eab8c8

 

(Trommesættet jeg spiller på, er et af Yamaha's nye Club Custom i Dark Wood. Lilletrommen er Dave Weckl signature 13" Bækkener er alt fra istanbul til zildjian constantinople) Spørg ind hvis i er nysgerrige :=)

 

Videoer fra vores koncert på KUL i Aalborg:

Party Night - www.youtube.com/watch?v=xuQBj9NITP0&feature=related

You make me - www.youtube.com/watch?v=qYbY8myZSBI&feature=related

Bring me up + lille trommesolo - www.youtube.com/watch?v=N8o18mtdjMU&feature=related

Let's begin - www.youtube.com/watch?v=mmxbJLmjgNc&feature=related

 

Hvis i vil følge med i hvad der ellers sker kan i gøre det her - www.facebook.com/LADYBAND

I må endelig 'synes godt om' hvis i kan lide det :).

 

Og jojo, tempoet stiger og falder lidt, men vi har det skide sjovt!

Kom endelig med kritik på alt hvad i overhovedet har lyst til (-:

 

Kh Bertil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare bliv ved med det du gør :-) Livet skal nok gøre et godt stykke arbejde for dig med tiden. Det lyder allerede rigtig godt din alder taget i betragtning. Du er tydelig et talent som på et tidspunkt skal træffe et valg om du vil blive ved med at spille i Nordjylland, eller rykke til et område med mere udfordring (Århus/København) Og det må du bare mærke efter når det er. Du kan sikkert stadigvæk lære en del af de dygtigeste folk i det område, men når du begynder at mærke en træthed eller dagligdag i det. Er det på tide at komme videre og spille mere folk der er bedre end dig selv.

 

Kh Klemme

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu