En Stor Stemme Er Gået Bort.


conguero

Recommended Posts

Det er formodentlig ikke undgået jeres opmærksomhed, at Whitney Houston døde i lørdags.

 

Selv om vi her skriver mest om trommeslagere og trommer, så synes jeg ikke at vi bør forbigå hendes død i tavshed.

 

Jeg lægger hermed et link op til en af hendes bedste optrædender

 

Til de af jer, som måske tror, at hun blot var endnu en sampilsramt skrigeballon, brug lige 10 minutter på at høre hvilken fabelagtig kunstner hun var.

 

Har nu hørt klippet tre gange, og har fået gåsehud hver gang.

 

Og er der lige nogen, som kan fortælle mig om det er Lenny White på trommer. Eller er det en helt tredje person?

 

Bedste hilsener

Peter S.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

ja hun var fantastisk! har altid været stor fan af hende. men hun ligger som hun har redt!

Ikke at jeg nogensinde har været vild med hende - men lige til denne kommentar:

 

Det samme kan man sige om - i flæng - Janis Joplin, Jimi Hendrix, Jim Morrison - og mange andre.

 

Musikverdenen ER hård - mange bukker under!!

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke at jeg nogensinde har været vild med hende - men lige til denne kommentar:

 

Det samme kan man sige om - i flæng - Janis Joplin, Jimi Hendrix, Jim Morrison - og mange andre.

 

Musikverdenen ER hård - mange bukker under!!

 

Præcis!

 

Alle dem du nævne har jeg på hylden. Men jeg nægter at ynke dem.

 

De var alle "voksne" mennesker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Præcis!

 

Alle dem du nævne har jeg på hylden. Men jeg nægter at ynke dem.

 

De var alle "voksne" mennesker.

Ære være hendes/deres minde.

 

Men når det er sagt vil jeg lige tilføje at der bag ethvert misbrug ligger en psykiatisk lidelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig er det tragisk når et menneske forlader denne verden, men må indrømme jeg er lidt træt af at folk går i selvsving hvergang en "kendt" dør.Hvad er det lige der gør deres bortgang så meget vigtigere end de tusinder af mennesker der dør hver dag grundet sult,krig osv.?

At een der tydeligvis ikke har manglet noget i livet, andet end sund fornuft til at holde sig fra det hårde liv med stoffer dør, det synes jeg i virkeligheden er en smule patetisk at hylde.

  • Upvote 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig er det tragisk når et menneske forlader denne verden, men må indrømme jeg er lidt træt af at folk går i selvsving hvergang en "kendt" dør.Hvad er det lige der gør deres bortgang så meget vigtigere end de tusinder af mennesker der dør hver dag grundet sult,krig osv.?

At een der tydeligvis ikke har manglet noget i livet, andet end sund fornuft til at holde sig fra det hårde liv med stoffer dør, det synes jeg i virkeligheden er en smule patetisk at hylde.

 

Kan kun være enig!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig er det tragisk når et menneske forlader denne verden, men må indrømme jeg er lidt træt af at folk går i selvsving hvergang en "kendt" dør.Hvad er det lige der gør deres bortgang så meget vigtigere end de tusinder af mennesker der dør hver dag grundet sult,krig osv.?

At een der tydeligvis ikke har manglet noget i livet, andet end sund fornuft til at holde sig fra det hårde liv med stoffer dør, det synes jeg i virkeligheden er en smule patetisk at hylde.

 

TAK!!!!!!!!

 

Men pas dog på med hvad du siger! Du kan blive kaldt alt lige fra lommepsykolog til ekspert :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig er det tragisk når et menneske forlader denne verden, men må indrømme jeg er lidt træt af at folk går i selvsving hvergang en "kendt" dør.Hvad er det lige der gør deres bortgang så meget vigtigere end de tusinder af mennesker der dør hver dag grundet sult,krig osv.?

At een der tydeligvis ikke har manglet noget i livet, andet end sund fornuft til at holde sig fra det hårde liv med stoffer dør, det synes jeg i virkeligheden er en smule patetisk at hylde.

 

Synes det er lidt letkøbt, denne her tanke med at "jaaa, men det kunne have været værre" og tendensen til at gøre ulykke til en konkurrence. Læs evt. dette blog-indlæg :)

 

Link

Redigeret af Kasper Moll
Link til kommentar
Del på andre sites

måske er det bare: vi havde alle set det komme, hun har ikke sunget ordentligt siden 90'erne... mr. brown fuckede hende op..

 

røvtur..

 

trist at vi skulle huske hende, som fed og færdig... hvis hun var død i en helikopter i hendes velmagtsdage,så diskuterede I slet ikke hvordan hun døde, men blot at det altid er trist at miste en stor musiker...

 

men synes ikke det påvirker mig på nogen måde.. kendte hende jo ikke...

 

var mere ked af Dennis Stauffer's død for kort tid siden..

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan da spørge min kone, hun er Psykiater :-)

Jeg tror at du har ret i, at mange misbrugere også kan have en psykiatrisk diagnose. Jeg synes bare det er lidt meget at påstå, at der er en psykiatrisk lidelse bag al misbrug.

Nu er der jo en svært definerbar grænse mellem misbrug og forbrug, men når det er sagt så er jeg nu stadig overbevist om at misbrug af forskellig art udspringer af en ubalance på det psykiske.

Jeg har de seneste år arbejdet som en del af et behandlerteam der har den daglige gang med personer der er anbragt på retspsykiatisk afdeling efter dom for eks personfarlig kriminalitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det comeback var i hvert fald en joke... Tænk at man kan gå fra at have så meget talent til slet ikke at have noget. Skræmmende.

 

Prøv at se fra 1:00 til 1:50 - Forskellen er - tjaa - skal vi sige tydelig.

 

Redigeret af Lille John
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er det trist, at se en så fantastisk sangerindes forfald. Hun var en ener, men blev en nuller. Øv lortestoffer.

 

+1

 

gider ikk se klip med hende fra efter 90'erne... det er for sørgeligt..

 

jeg vil huske hende fra dengang hun var den sejeste...

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu