Kasper

Ny Sceneudskykning.

Recommended Posts

Jeg spiller trommer i et band som hedder Dirtyguns og som spiller rockcover. Bandet har efterhånden kørt en del år, og vi synes det var tid til lidt fornyelse. Derfor kom vi op med ideen at lavet cirkustema ;)

Vi har bla lavet nye bagtæpper og bestilte nogle store klovne hjem fra USA. Nu spillede vi så med 2012 opsættet for første gang igår i København på Rosie. Folk tog rigtig godt imod det og synes det var sjovt der var lidt andet at kigge på end på de sædvanlige instrumenter på scenen.

Printet på stortrommen er lavet hos Logocut, som jeg selv har sat på et Powerstrokeskind.

Først lidt om hvem vi er:

Så scenen på Rosie Mcgees Kbh

IMG_7077.jpg

IMG_7141.jpg

IMG_7139.jpg

IMG_7153.jpg

IMG_7162.jpg

Vores bus med vores nye co-driver :-)

IMG_7183.jpg

Der mangler lige et par tønder med nogle effekter i, men de har været forsinket. Håber i synes det er lige så sjovt som vi gør :-)

Det ser sku fedt ud.

Hvilke bækkener har du med?

:tu: Tak skal i ha . Vi synes også selv det er sjovt at gøre lidt ud af det.

De bækkener som er i tasken pt er:

14" Bosphorus Ferit hihat

20" Bosphorus Ferit ride

20" HHX Ozone crash

18" Paiste Signature Dark crash

Havde et 16" Paiste Signature fast Crash som jeg var rigtig glad for, men det er lige flækket. Så der skal lige købes et nyt. Indtil videre erstattes det af et 16" Avantgarde crash.

Lilletrommen er en Ludwig supra Bronze

Og sættet er et DW - som jeg regner med at sælge, da jeg er mere glad for mine Yamaha.

Øv, læste overskriften som "sceneudskydning". Det syntes jeg lød vildt spændende. Havde forestillet mig noget med en katapult. :lol: Trænger vist til nye læsebriller.

Edited by UlfN

aaaaahaa, men det skal jo på en eller anden måde overgåes i 2013. Så det ku en katapult måske komme på tale :doo:

Når i nu kører cirkustema kunne det måske være mere passende med en kanon, det ville give stagediving en helt ny dimension.

Super fed bagtæppe i øvrigt, jeg synes måske klovnene er lidt overkill, men det er nok bare mig.. :)

Jeg har set jer i Vejle hvor i skulle varme op for Kalle Pimp, og jeg syntes det var utroligt fedt sceneshow som i lavede. Syntes faktisk at bandet lød VIRKELIG tight!

Jeg følger jer også på facebook! Men vil gerne høre jer igen!

-Kent

Hej Kent.

1000 tak skal du ha :tu: Ja vi spillede 10 - 15 jobs med Kalle P lige efter han vandt, det var meget sjovt.

Vi spiller på Crazy Daisy, Horsens på lørdag. Du skal være mere end velkommen. Hvis det bliver aktuelt kan jeg prøve at skrive dig og en kammerat i døren.