Musikderspiller.dk


Jasob

Recommended Posts

Musikderspiller.dk er en hjemmeside Min musiklærer har lavet.

 

der står rigtig meget om booking o.s.v.

Han har stort set lige åbnet den og planen med siden er at dele viden og info så det bliver et hyggeligt lille forum.

 

jeg syntes i alle lige burde kigge på den og måske melde jer ind og dele jeres forskellige holdninger til musikken.

 

Lige nu er der lidt salgannoncer og lidt snak om noget jazz og lidt af hvert.

 

men som sagt, gør mig lige den tjeneste og tjek den ud og forhåbentlig melde jer ind :)

 

http://musikderspiller.dk/?page_id=146

 

der er lidt info om siden og Min lærer!

 

Håber i vil nyde siden lige så meget som jeg nyder den, og som vi alle jo nyder Vores fantastiske trommeslageren.dk!

 

Peace out guys.

skriv endelig til ham eller mig hvis der er noget i gerne vil vide.

Hans kontakt informationer står på siden.. og mine i min Signiture thumbsup.gif

 

tak på forhånd

Link til kommentar
Del på andre sites

jamen det er jeg da glad for.. meld dig ind og vær med til det hele og del dine meninger os folk der inde... og del siden rundt omkring hvis andre spørg ind til det sammen.. :)

 

det er gratis at oprette en bruger. og jo flere jo federe et hyggeligt "samfund" vil vi kunne lave ;)

 

peace out

Link til kommentar
Del på andre sites

og som sagt så er siden meget ny og der vil komme en masse ting til som undervisning, teknik og gear og brug af nettet til at lære at kunne vise sit band eller sig selv frem... og en masse andet...

 

så håber at i vil være med i det og dele sjove historier fra koncerter eller tips og tricks til at komme ud og spille... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu