Send En Medslager En Tur I Rummet!


AlexP

Recommended Posts

Vær hilset medslagere!

 

Dette må siges at være off topic så det batter, og det kan vel også siges at være en slags reklame - jeg undskylder, så det er nu I allerede skal klikke videre til en anden tråd :D Men altså:

 

Det kan være, at I har set at MetroXpress kører en konkurrence for tiden - send en læser en tur i rummet. Da jeg så den tænkte jeg - det er fandme mig! Det har været en drøm siden jeg var en meeeget lille dreng, helt før rytmerne fandt mig, og jeg tænkte, at det var da i hvertfald forsøget værd! Jeg ved ikke hvad der er med mig og rummet, men som sagerne ser ud nu, er det nok en ingeniør indenfor noget rumfart fremtiden byder mig!

Groft går konkurrencen ud på at skaffe stemmer.. Jep, en tur i rummet skal åbenbart besluttes af stemmer. Men som jeg har forstået det, handler det dog ikke om at få absolut flest. Toppen med flest stemmer kommer under vurdering af nogle dommere - personlighed, interesse i projektet, helbred osv. skal altså i sidste ende bestemme dig. Konkurrencen kører indtil i overmorgen, og som situationen er lige nu, sakker jeg lidt bagud! Jeg skal nemlig på en studietur her imorgen, så jeg vil ikke helt kunne følge udviklingen indtil det er ovre. Og som det står lige nu, har jeg pumpet venner, bekendte, familie for stemmer - plus en ordentligt sjat stemmer fra en - lettere spøjs - side ved navn 9gag - viser sig også af kommentarerne! Så altså, hvis jeg kunne hive et par stemmer hjem herfra TS, kan jeg hvertfald tage til Island (Yessir!) med nogenlunde ro i sindet om, at jeg holder min 2. plads, som jeg besidder i skrivende stund!

 

Men altså, hvorfor skulle I stemme på mig? Jaae, spørgsmålet er godt, jeg er som sådan ret anonym herinde med hensyn til at deltage i debatterne - det vidner dog intet om hvor meget jeg følger med herinde. Men altså, mit eneste argument er vel.... Er det ikke på tide at rummet får besøg af en trommeslager?? Tror aldrig outer space har nydt noget af nogle ordentlige rytmer.. :lol:

 

Link til at stemme er her:

http://metroinspace.com/dk/view/ct2t

 

Og så er det bare den fine "Vote" knap...

(Et enkelt facebooklike eller -del ville da heller ikke skade :-)

 

Nå, jaja, nok om det, i hvertfald - giv konkurrencen et kig! Det er sgu spændende sager, selvom chancen for at præcis jeg skulle vinde national, og derefter globalt er lille - jeg glæder mig hvertfald som et lille barn til at se udfaldet af dette spændende påfund!

 

 

Mange håbefulde hilsner

Alexander

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan fik du egentlig 9gag-folket med på det?

 

- har de et forum eller noget i den stil hvor du bad om hjælp eller hvordan?

 

For det er da ganske smart ;)

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

kunne forestille mig at han har uploadet en beskrivelse af projektet, og så spurgt om de ikke ville klikke på "vote" :)

 

Okay, for det er da ret så smart.!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu