Dirty Loops


larsjul

Recommended Posts

Gæst mumrik

Ja, min klasselærer viste mig dem, det er ret fedt ja - også deres cover af den ellers fantastiske sang "Baby" af Justin Bieber.

 

 

 

Det er cool..!

 

Jeg var også helt mind-blow'et af bassisten, har den ikke 6-strenge (jeg er ingen ekspert på 'basser')?

Bassisten er mega cool..! Dog er håret ikke lige mig, men det er jo en smagssag ;)

 

Mvh

Redigeret af mumrik
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, min klasselærer viste mig dem, det er ret fedt ja - også deres cover af den ellers fantastiske sang "Baby" af Justin Bieber.

 

 

 

Det er cool..!

 

Jeg var også helt mind-blow'et af bassisten, har den ikke 6-strenge (jeg er ingen ekspert på 'basser')?

Bassisten er mega cool..! Dog er håret ikke lige mig, men det er jo en smagssag ;)

 

Mvh

 

Ja, alt det de røre ved bliver alt for fedt :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Så er der nyt fra de beskidte 3. WOW!!! De er i en klasse for sig!

 

 

 

det lyder faktisk ikke særligt fedt, det er meget rodet. men de kan satme spille det er tydeligt. har hørt noget med dem der var meget bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

For mit vedkommende, et studie i dårlig smag. Har det helt Kongens Nye Klæder agtigt når alle hyper dem så meget. Men ok, jeg er heller ikke til muskel-fusion så det ville da også være underligt hvis jeg blev rørt af det der..

 

Jeg sprænger på samme vogn, så du er ikke helt alene på torvet

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

... det er svenskere ... de kan per definition overhovedet ik spille musik ... tilgengæld er der nogen der laver en coverversion ... - af en coverversion som Dirty Loops har lavet ... - og så er vi tilbage igen til det eccentielle ... - gider jeg høre på dem ... JA sku´ ...

 

 

... trommeslagere med blød hat er YT ... men jeg ælsker den bassist ... det for fedt !

Link til kommentar
Del på andre sites

Dygtige musikere, men det roder helt vildt.

"Roder..." - hmmm....ikke ifølge mine ører.

 

Jeg vil påstå, at den musik, Dirty Loops leverer, er gennemtænkt ned til mindste detalje.

 

Ikke et eneste slag med stikkerne - ikke et eneste "knips" på bassen - og ikke et eneste "klimt" på keyboardet er leveret, uden der en højere mening dermed.

 

Samtidig kan man se, de har intensiteten, energien og humøret til at levere musikken, akkurat som den er tiltænkt.

 

Som sagt - ifølge mine ører er musikken i den grad under kontrol, at vi andre dødelige bare kan gispe efter vejret.

Ku' jeg spille bare halvt så godt! :whiteflag:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu