Nyt Nummer Fra Mit Band.

Recommended Posts

Det er da for sejt.

I har rigtig mange gode idéer! Formen på nummeret er god!

Du spiller godt (Fedt beat i intro og vers 1) og jeres forsanger synger både flot og sejt.

Jeg er ikke helt enig i måden det er blevet mixet på. Jeg synes sgu at trommerne er for høje (hihat og ride især) Prøv at forstille dig det lange C stykke uden en, så dominerende hihat. Vokalen kunne måske også bruge lidt mere nærvær..

I har garanteret valgt jeres lydbilled med omhu, men der er nogle ting som ikke balancerer 100% i mine ører..

Men hva ve jeg!?

Jeg synes du skal sige til jeres forsanger at der kun er en Tim C :)

Mvh

Det er da for sejt.

I har rigtig mange gode idéer! Formen på nummeret er god!

Du spiller godt (Fedt beat i intro og vers 1) og jeres forsanger synger både flot og sejt.

Jeg er ikke helt enig i måden det er blevet mixet på. Jeg synes sgu at trommerne er for høje (hihat og ride især) Prøv at forstille dig det lange C stykke uden en, så dominerende hihat. Vokalen kunne måske også bruge lidt mere nærvær..

I har garanteret valgt jeres lydbilled med omhu, men der er nogle ting som ikke balancerer 100% i mine ører..

Men hva ve jeg!?

Jeg synes du skal sige til jeres forsanger at der kun er en Tim C :)

Mvh

Tak for god kritik og fedt at du kan lide det! Jeg vil lige videregive det til forsangeren ;)

Det er fedt! Dejlig stor lyd. Fed diktion fra sangeren.

Jeg kan måske godt være enig i den med miksningen, men nu har jeg lyttet tre gange og jeg forstår slet ikke referencen til Tim C.

Hvis I lige skruer lidt ned for trommerne og en anelse op for bassen, så lyder det meget godt.

Tak for kritikken!

Det er super dejligt at høre! Kan godt følge jer i mange af tingene med mixet! Det tror jeg også vi vil tænke over på de fremtidige indspilninger

som nok bliver indspillet på samme måde.

Men er glad for at i lyttede til det og kommenterede!

- Søren

Er det her det Thor optog? Det lyder rigtig fedt!

mht. til Tim C referencen så er jeg ikke enig, Jeres sanger kan synge... Tim C skulle holde sig til sin guitar.

Det er det nemlig! Han er sgu dygtig!

Tak for det:)

Hehe, Tjaa kan måske heller ikke finde ud af hvor han lyder som Tim C, men et par stykker har efterhånden sagt det:S

Det er det nemlig! Han er sgu dygtig!

Tak for det:)

Hehe, Tjaa kan måske heller ikke finde ud af hvor han lyder som Tim C, men et par stykker har efterhånden sagt det:S

Ja. Thor er mega cool. han lavede vores scenelyd da vi skulle spille på værket