Nyt Videokoncept Med Live Trommer + Scratch

Recommended Posts

Hej.

Jeg har startet et nyt videokoncept der hedder 32BARS med to venner. Sebastian (DJ) og Jonas (video). Vi har lanceret første video for en halv time siden! :)

Projektet er som grundsten live trommer + scratch. For hvert afsnit repræsenterer vi så en ny rapper. Hvis I synes det er spændende, så følg os på vores facebook side. Der kommer vi til at smide mange flere videoer op. Hvad synes I om det? Kom gerne med ris/ros!

Her er første afsnit i serien. Denne gang med Peacefull James.

http://www.youtube.com/watch?v=wstIkmuTugY

Edited by Miang

jeg er vild med jeres lyd! om det er med vilje at den er så beskidt det ved jeg ikke.... men det er fedt!

hvordan vil i udvikle jer? kun med ny sanger eller kommer der flere instrumenter på?

Tak for responsen :)

Bertram @ Jeg bruger en japaner 60'er 20" BD, 14"x5" ahorn snare og 14" dream contact HH.

Frogspoon @ Det er meningen at vi skal have en ny rapper på hver gang. Det er kun tromme og scratch. Det er en del af konceptet ;)

• 2 weeks later...
Guest mumrik

Hvaaee hvornår kommer der nyt fra jer? laugh.gif

Det var super fedt sidste gang, så jeg ser frem til en ny video! (:

Håber snart - hæhæ.. whistling.gif

Mvh

Hej Andreas.

Fedt du er sulten ;)

Der kommer snart et nyt afsnit ud. Sebastian som er DJ er bosat i London. Han er hjemme i Danmark under Distortion Festival. Håber vi får lavet noget nyt der.

MVH Mathias.

Guest mumrik

Hej Andreas.

Fedt du er sulten ;)

Der kommer snart et nyt afsnit ud. Sebastian som er DJ er bosat i London. Han er hjemme i Danmark under Distortion Festival. Håber vi får lavet noget nyt der.

MVH Mathias.

Det lyder svedigt :)thumbsup.gif

• 4 months later...
  • 5 weeks later...

mere lyd på stortrommen! :D det er et super fedt koncept! love it. synes godt I måske kan kæle lidt mere for detaljerne i formen. det er 32bars i know, men I kunne stadig lave lidt variation, der gør alle den 32. takt lige så spændende som den første. bare min mening! :)