Så Blev Vi Signet - Hør Et Nummer!


Stumfisk

Recommended Posts

Tak for de pæne kommentarer! Det er rart der er andre end os selv der kan li' det :hmm:

 

@MathiasK: I forhold til live holder vi release på V58 i århus d. 7. juni, Huset magstræde d. 9. juni og Kansas i Odense d. 16 juni!

 

@Seitan: Long story short - Vi har indspillet alle grundspor på en koncentreret uge, og så er der gået en del sessions med forskellige øvrige lag. Dvs. Orgel, perc., western, lapsteel osv.

Så har jeg løbende i processen mixet tingene færdig uden, at lukke dem helt for at opnå en ensartet lyd hen over pladen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for de pæne kommentarer! Det er rart der er andre end os selv der kan li' det :hmm:

 

@MathiasK: I forhold til live holder vi release på V58 i århus d. 7. juni, Huset magstræde d. 9. juni og Kansas i Odense d. 16 juni!

 

@Seitan: Long story short - Vi har indspillet alle grundspor på en koncentreret uge, og så er der gået en del sessions med forskellige øvrige lag. Dvs. Orgel, perc., western, lapsteel osv.

Så har jeg løbende i processen mixet tingene færdig uden, at lukke dem helt for at opnå en ensartet lyd hen over pladen...

 

Sejt. Så I har faktisk stået for det hele selv? Hvor har I indspillet?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Synes jeg kender starten et eller andet sted fra, eller har hørt noget lignende eller måske har jeg bare glemt jeg har hørt den her sang for et stykke tid siden. Uanset hvad, så er jeg vild med det :doo:

 

Fedt.. ! :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
  • 3 måneder senere...

Synes også det er rigtig fedt. Er en hel del misundelig på jeres orgel ...

 

Hører en del Steppenwolf for tiden, og dette minder mig noget om deres goe' gamle numre ....

 

Held og lykke fremover.

 

 

P.S. Denne tråd er delt på Fjæsen .... Mine venner må ikke gå glip af jer!! :rock:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu