Formstøbte In Ears


Sjønne

Recommended Posts

Er der nogle herinde der har erfaring med formstøbte in ears? Tænker mest på om der er nogle der kan anbefale noget mere specifikt til trommeslageren. Jeg havde egentlig besluttet mig for ultimate Ears 18 Pro og har også haft en aftale med in ears.dk til afstøbning, men indehaveren glemte aftalen da han var i jylland og vil ikke yde garanti på pasform hvis man går til en audiolog og får taget aftryk. Er der Evt nogen der kan anbefale et andet firma der formidler ultimate systemerne vil det være fedt, da det egentlig er det systen jeg klar mest hælder til, men må erkende at jeg ikke er sådan sindssygt oppe at ringe over den service jeg er blevet ydet hos den danske udbyder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu skal du høre. Jeg har JH Audios top in-ear JH16, som har 8 drivers (højttalere) i hvert øre i modsætning til UE 18s 6. De fire af disse er dedikeret til bund, så der er virkelig smæk for skillingen, når man som os trommeslagere godt kan li bund. Den vildeste lyd på både iPod'en og på scenen!!

 

JH Audio forhandles af in-ears.dk, men en billigere løsning er, at bestille dem på http://www.jhaudio.com (de har modeller fra $400 - $1200) og få dem sendt hjem til dig selv. JH Audio labeler forsendelsen, så der ikke ryger skatteogtoldefar på :tu:

 

Det, du blot skal gøre i den forbindelse, er at tage ned til lokale audiolog (Dansk Hørecenter eller Audionova el.) og få foretaget et aftryk. Det koster kr. 250,- hos begge mener jeg og så skal de sendes til Kamerika. JH Audio har en fremragende kundeservice og har været rigtig gode til at guide mig igennem div. spørgsmål.

 

DERUDOVER har de 30 dages fit garanti, så hvis de ikke passer 100% omstøber de gerne UB :-) Og hvis du skal have taget nye aftryk ved jeg, at Dansk Hørecenter også laver de nye gratis, hvis de gamle ikke passede.

 

Håber det kan hjælpe :tu:

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Orv, fedt råd Gravengaard! Må jeg godt lige stille et spørgsmål i tråden også..? Hvordan er JH støbninger, er de hård eller bløde? Jeg har haft et par in-ears som var hårde og derfor faldt ud af øret når jeg svedte og hvis det kan undgås, så vil jeg også investere i sådan et par til den pris.

Link til kommentar
Del på andre sites

De er hårde, men jeg har aldrig, aldrig haft problemer med at de faldt ud selv under voldsom sved. Dine afstøbninger må ha været forkerte eller noget. De sidder jo i spænd i den øverste del af helix, hvis de er lavet rigtigt :-)

 

262931_10150274867754218_669714217_7299346_1700063_n.jpg

 

540293_10150885588124218_669714217_9346559_1125663272_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 9 måneder senere...

SÅ fik jeg endelig mine JH16 jeg havde bestilt. VIRKELIG fed lyd med alle detaljer klart og tydeligt gengivet når man sidder og lytter til musik... Bliver spændende at få dem med på job, men jeg er sikker på det ikke skuffer. TAK TIL GRAVENGAARD FOR INFO OM TILBUD :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare alt andet end Audiovox.

De har taget simpelthen så mange aftryk af mine ører, men de bliver ved med at falde ud, når bare man bevæger kæben en smule (eller smiler). Desuden dæmper de forskelligt i hvert øre - som var der en prop i det ene og ikke det andet.

 

De vil ikke lave det om mere eller give mig pengene tilbage. De er ikke værd at handle med og burde ikke have lov til at lave hvad de gør.

 

Så! Godt du fik lavet dem andetsteds og at det fungerer. Jeg har i hvert fald smit 4000kr ud af vinduet :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu