Drumcraft Serie 7


Malthe Bjerregaard

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg har et serie 8 og det lyder pisse godt!!! Jeg synes DrumCraft laver gode trommer til pengene, men hvis du gerne vil have et super sæt til de penge, synes jeg, du skal købe brugt, så får du meget mere for pengene!

 

Venlige hilsner

Thorbjørn

Link til kommentar
Del på andre sites

Var nede i MD for lidt tid siden og spillede lidt på et kæmpe serie 6 Søren havde stillet op i butikken.

Det lød overraskende godt. Det jeg især lagde mærke til var det meget kraftige hardware som var på både 6 og 8 serie !!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg har lige købt et DC Serie 8 af Søren.

 

Det lyder bare pis-hamrende fedt. Tjek min anden post hvis du vil se nogle billeder.

Havde også kigge på nogle brugte og det fedeste (synes jeg) var et sonor delite på dba.dk.

Men jeg er super glad for at jeg købte nyt (blev samme pris som hvis jeg havde købt Sonor'en og en stativpakke).

Der er bare noget fedt ved at pakke helt nye trommer ud af kasserne. - og når de så lyder som en million er det jobare perfekt.

 

 

Har lavet mine første optagelser med det idag og... Subprime surprise, det er røv-nemt at få til at lyde som en hel million.

Har indspillet med en overhedninger mig samt stortromme mic og lilletromme mic.

Skal nok lige smide nogle lydkilder op.

 

/Esben

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan købe Louies Yamaha Recording Custom sæt herinde, vold-fedt sæt i størrelserne 22,8,10,12,15,16 .....6000.-

 

Man får ikke en bedre pris for sådan et sæt!!! :hmm:

 

Nok det bedste tilbud lige pt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv så meget som muligt og vælg med ørene, og lad være at kigge for meget om hvad det koster. Et Tama superstar kan sagtens falde mere i din smag end et DW collectors trommesæt osv. ;-)

 

Det er superfedt at udforske tromeforretninger, så bare giv dig god tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Esben :)

Så det er det her sæt du købte? http://shop.moderndrums.dk/product/drum-craft-serie-8-998/

 

Yes -næsten

 

Jeg ville have en 20" stortromme. Da jeg ikke er så høj vil jeg gerne have friheden til at sætte tammerne lidt lavere. Derfor købte jeg Fusion-s udgaven med 10", 12", 14" og 20". Dertil købte jeg yderligere en 16" gulvtam, til 2600,- (Og det er jo MEGA billigt!!!)

 

I tråden her er lige en rå optagelse så du kan høre hvordan sættet lyder hjemme hos mig.

 

Se tråd her

 

Ellers vil jeg da lige opfordre til at prøve Yamaha Custom Recording.

 

Se i øvrigt min tråd her vedr. mitne overvejelser om at købe Drum Craft.

 

Skulle du være i nærheden af Galten er du velkommen til at komme forbi og prøve mit Drum Craft sæt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har været i modern drums idag. og spillede på serie 7, som iøvrigt er samme træsort osv. som serie 8, det der er med 8'eren er at der er flere farver/finishes.

Men jeg forelskede mig ret hurtigt i 7'eren. så tror det bliver den :)

Men tak fordi I deler erfaringer, og blev gerne ved, jeg vil gerne have nogle flere svar :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu