Endnu En Chance For Et Selvtillidsboost Af De Helt Store!


Kasper Moll

Recommended Posts

I tidernes morgen annoncerede jeg et job i Fredericia med mit kopi-band - og selv om der var totalt fyldt op med folk, så tror jeg faktisk ikke der var et eneste trommeslageren.dk-medlem der mødte op. Og, det kan jeg måske godt forstå ;)

 

Link til tidligere job

 

Denne gang er konceptet sådan set det samme - elendige chops, absolut ingen fornemmelse for time-keeping og så bliver der i øvrigt spillet alt muligt moderne pjat-musik med bas på alle fire!

 

Men, skulle du have lyst til at møde op med et høreværn og nyde showet som inderholder voldsomt lækre dansere i hotpants + BH (og så i øvrigt ikke noget tøj derudover), pyrotekniker-ballade og noget med en trækvogn - så slå til nu her fredag d. 1!

 

Vi skal lukke den store scene og går på klokken 22.00 - altså efter at både Hardinger & Thorup og Dodo and the Dodo's har underholdt. Det er på rådhuspladsen i Fredericia så der er denne gang plads til lidt flere end de 450 der kunne proppes ind sidst jeg annoncerede et offentligt job. (Vi har faktisk spillet imellem 2 og 20 offentlige job siden da, men jeg har simpelthen ikke ville byde jer at skulle lytte uden i det mindste at blive distraheret af lækre dansere.)

 

Så, er du i Fredericia på fredag, så slå til og lyt til mit band!

 

 

Dato: Fredag d. 1 Juni (på fredag).

Tidspunkt: 22.00 og en time frem.

Sted: Rådhuspladsen i Fredericia

Entré: Næ, men skulle du have lyst til at betale så send en PM.

Link til kommentar
Del på andre sites

Her spiller vi noget med Metallica, både fordi Lars er min favorit trommeslager, men også fordi at vi var i det store udland på job og derfor ville repræsentere lidt dansk. Sætlisten indeholdt også sange af Michael learns to rock, Me & My, Aqua og noget Lene Siel :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her spiller vi noget med Metallica, både fordi Lars er min favorit trommeslager, men også fordi at vi var i det store udland på job og derfor ville repræsentere lidt dansk. Sætlisten indeholdt også sange af Michael learns to rock, Me & My, Aqua og noget Lene Siel :)

 

 

 

 

 

:dialaugh_trans::dialaugh_trans::dialaugh_trans::dialaugh_trans:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu