Super Billigt Dw Sæt! Fantastisk Tilbud.....


Fisk

Recommended Posts

Elendige manualer er set før, men den her er virkelig ringe!! Hvem mon de får til at lave dem :huh:

 

Når det er sagt er jeg sikker på det DW sæt lyder ekstremt godt og man sidder sikkert også fremragende i "The Jazziness drum stool" Et scoop til under 2kg.......... NOT

Link til kommentar
Del på andre sites

Butikken foreslår/anbefaler samtidigt en røgmaskine til at dække det billige udseende med, samt en metaldetektor som kan hjælpe mig med at finde metal-delene på det plastic-skrammelsæt som de kalder for både robust og ekstremt vellydende.. Hold da helt op mand :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var forbi den lokale Harald i Roskilde - de havde forsøgt at stille deres nye "Tollhouse" sæt op - - sikkert ved at bruge den medfølgende manual :dialaugh_trans:

...En helt ny måde at montere skind på, sindssygt hipt!

 

Stortrommeskind skal nu monteres UDEN på reifen, hvilket giver en fantastisk Falam-Slam-down-and-dirty lyd. Men bare ikke særlig højt når køllen er monteret så langt nede på pedalen...

 

Stakkel, der er blevet sat til at sætte det sæt op :confused:

 

Tollhouse.jpg

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Tror da jeg skal kigge lidt nærmere på den jazziness drum chest der.

 

De har da formået at lave verdens korteste drum tuning guide:

"Adjust the loose and tight og jazziness-drum cover, make it reach perfect voice (by specialized spanner)." :nuke:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var forbi den lokale Harald i Roskilde - de havde forsøgt at stille deres nye "Tollhouse" sæt op - - sikkert ved at bruge den medfølgende manual :dialaugh_trans:

...En helt ny måde at montere skind på, sindssygt hipt!

 

Stortrommeskind skal nu monteres UDEN på reifen, hvilket giver en fantastisk Falam-Slam-down-and-dirty lyd. Men bare ikke særlig højt når køllen er monteret så langt nede på pedalen...

 

Stakkel, der er blevet sat til at sætte det sæt op :confused:

 

Tollhouse.jpg

 

 

:dialaugh_trans: :dialaugh_trans: :dialaugh_trans: :dialaugh_trans:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var forbi den lokale Harald i Roskilde - de havde forsøgt at stille deres nye "Tollhouse" sæt op - - sikkert ved at bruge den medfølgende manual :dialaugh_trans:

...En helt ny måde at montere skind på, sindssygt hipt!

 

Stortrommeskind skal nu monteres UDEN på reifen, hvilket giver en fantastisk Falam-Slam-down-and-dirty lyd. Men bare ikke særlig højt når køllen er monteret så langt nede på pedalen...

 

Stakkel, der er blevet sat til at sætte det sæt op :confused:

 

Tollhouse.jpg

 

 

Og ikke nok med det - "StorStrommen" vender forkert..

Men dette er god humor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu