Alice In Chains


Jakob_Jensen

Kender du Alice In Chains  

54 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Åh, et af yndlingsbandsene.... AIC var et af de få bands der på fornem vis kunne bygge bro mellem metal og rock. Det var stenet, det var ondt, det var smukt. Tror min yndlingsplade er den selvbetitlede, men Dirt er mig også kær.

 

"...If...I...Would...Could...You...?..."

 

R.I.P. Layne Staley

 

:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh, et af yndlingsbandsene.... AIC var et af de få bands der på fornem vis kunne bygge bro mellem metal og rock. Det var stenet, det var ondt, det var smukt. Tror min yndlingsplade er den selvbetitlede, men Dirt er mig også kær.

 

"...If...I...Would...Could...You...?..."

 

R.I.P. Layne Staley

 

:tu:

R.I.P Layne, indeed, R.I.P

 

Ja, den selvbetitlede er den ondeste af de tre plader jeg har hØrt- Personligt kan jeg bedst lide facelift men Dirt er også superekstrem fed..!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg må indrømme jeg faldt aldrig helt for deres musik... Jeg kan fint høre de er fede, men som det er med musik, så er der bare noget der virker for én og siger én noget og omvendt...

Og med Alice In Chains så blev det nok aldrig mere en halv lummert for mit vedkommende... Jeg tændte/tænder mere på Pearl Jam og Stone Tempel Pilots...

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes de er fede nok, dog kan jeg åbenbart som den eneste bedst li "Unplugged" skiven? Synes bare lige den har lidt mere nerve i forhold til deres studie albums. Jeg skulle mene at jeg havde alle deres skiver stående på nær Greatest Hits og live skiven.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes også at Unplugged, er alt for sej. Det fedeste er, når Layne kommer ind og starter med at synge Nutshell. Hans stemme overrasker mig gang på gang...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Det er jo næsten på samme måde med Alice In Chains som med Nirvana! Tror aldrig rigtig det bliver "glemt". Hvem skråler ikke stadigvæk med på Down in A Hole mfl.? :tu:

Nirvana er bare federe... :lol:

Jeg syntes klart Dirt er den fedeste skive Alice In Chains har lavet !

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu