Hacket Mail


k_50

Recommended Posts

Min mail er åbenbart blevet hacket af nogen, som bruger den til at sende lamme reklamer ud til folk i mine kontakter/indbakke.

Er der noget at gøre ved det, andet end at lave sig en ny email-adresse?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilken mail leverandør benytter du ?

Hvis det er hotmail /live (Microsoft) og du stadig kan logge ind på mailen skal du skifte dit password omgående.

 

Hvis du ikke længere har adgang til din mail, skal du have fat i din mail leverandør for at få password nulstillet.

 

:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har yahoo, og kan stadig selv bruge den. Jeg får bare alle mulige mails med delivery failure, og i går aftes lå der en halvsur besked fra en gut, der ikke gad at have reklamer fra mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Password er langt om længe skiftet. Min mail er åbenbart kun en del af min yahoo-profil (hvad det så end går ud på), så man skulle over på en anden side og alt muligt. De forstår da også at gøre ting sværere, end de behøver at vare....

Jeg har også sat avast til at køre den grundige scanning.

 

Tak for hjælpen

Link til kommentar
Del på andre sites

Havde hotmail, og de sendte på et tidspunkt en virkelig aggresiv mail med at der blev sendt spam fra min konto, 2 dage senere var min konto lukket. Jeg fik dog en mail, hvor jeg skulle svare på nogle spørgsmål, som "hvem sendte du sidst mail til?" og adressefeltet i mine sidste mails, hvorefter den blev åbnet igen, efter jeg var blevet påtvunget at skifte password. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu