Hvad Gør Man?


cypress

Recommended Posts

Hej.

Hvad gør jeg lige hvis jeg har handlet med en person her på nettet og intet har modtaget endnu? Pengene er overført for langt over en uge siden og jeg har intet hørt i en uge nu. Det sidste jeg hørte var at pakken ville "blive sendt i morgen". Det er som sagt en uge siden nu, og jeg får ingen respons.

 

Jeg venter lidt med at "hænge" personen ud med navn osv. Kan jo være der er en god forklaring. Lige pt er jeg bare lettere irriteret/skuffet og ved ikke lige hvad jeg gør herfra.

 

Mvh. Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis ikke du modtager bækkenet i den nærmeste fremtid, har du 14 dage til at trække overførslen tilbage fra den er sendt. Håber du finder ud af det!

 

ok - cool. det er dog en lilletromme :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk herinde plejer altså at være rimeligt tjekkede, der kan jo være kommet noget i vejen. Send ham en påmindelse og giv ham nogle dage til at få styr på tingene og hvis der ikke sker noget, kan du kontakte Gunnar. Det plejer at sætte skub i tingene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, kontakt Gunnar og tag den derfra. Generelt er det yderst sjældent at der rigtig er vrøvl med handler herinde, så jeg vil gætte på at sælger "bare" er blevet forsinket på den ene eller anden måde. Det jo dog selvfølgelig irriterende nok, og du skal naturligvis have din lilletromme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis ikke du modtager bækkenet i den nærmeste fremtid, har du 14 dage til at trække overførslen tilbage fra den er sendt. Håber du finder ud af det!

 

Ikke når det er bankoverførsler mellem private! Det er kun muligt når du har betalt med kort over nettet. Hvis du selv har overført pengene fra din konto til en anden persons, er eneste mulighed at personen sender pengene tilbage.

 

Hvis der ikke kommer styr på det, kan du gå til politiet. Her skal der dog være bevis for bedrageri, altså at han forsætligt har undladt at sende varen (solgt den uden at have nogen intentioner om at sende den). Hvis der ikke er belæg for dette er eneste mulighed et civilt søgsmål. Men kontakt Gunnar inden det kommer dertil ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst mumrik

Jeg har prøvet at vente en måned med at få noget jeg havde købt herinde så giv den lige lidt mere tid. Det skal dog siges at varen ifølge sælger blev sendt til tiden, så postvæsenet er ikke altid fantastiske.. Jeg havde skudt en hvid pil efter den pakke og havde bare droppet sagen, så blev ret så overrasket da den kom.

 

Men ellers som de andre siger - kontakt Gunnar :)

 

Mvh

Andreas

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har handlet 100vis af gange herinde og er kun oplevet at blive 'snydt' en gang, men det løste sig faktisk i sidste ende. Jeg købte en øveplade af en fyr, som lovede at sende den 'i morgen'. Det var i juli måned. Jeg rykkede og rykkede, telefon, e-mail, privat mail, sms.. intet svar. Var tæt på at opgive, indtil jeg sms'ede ham med trussel om politianmeldelse og en uges tid senere var de 300 kr. rykket tilbage på min kotno. Det var vist i december.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ganske rigtigt det tager altid en "uges tid eller længere at nå helt her ud til forkantsdanmark".

Andreas Conrad.

Spøg til side,så er det faktisk rigtigt at når vi skal sende et brev fra Allinge til Sandvig feks. som er to byer som nærmest er "smeltet" sammen så skal det over til Købebhavn for at blive sorteret og så tilbage til modtageren måske 500 meter længere ned ad gaden, er det ikke smart?

Det er rigtig godt at du har modtaget din tromme cypress, ofte har forsinkelsen en forklarlig årsag.

 

Hilsen Finn.

Link til kommentar
Del på andre sites

når vi skal sende et brev fra Allinge til Sandvig feks. som er to byer som nærmest er "smeltet" sammen så skal det over til Købebhavn for at blive sorteret og så tilbage til modtageren måske 500 meter længere ned ad gaden, er det ikke smart?

Hmm... sortéret, jah...det er så fordi PET ikke har et Sandvig kontor (endnu) og at man naturligvis holder Al-Qaeda, PKK, Bornholms Løsrivelsesbevægelse og andre yderliggående netværk under observation.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu