Rock Trommer


taye

Recommended Posts

Hey Yo!

 

et klip hvor bandet jeg spiller i, Show Go Maniac, spiller til emergenza del finale på Posten i Odense. Vi desværre kun en 2. plads og ikke nok til at gå til finalen i KBH..

 

Men vi har fået nogle optagelser fra koncerten og så har jeg lavet lyd, for første gang :O, på koncerten , og forsangeren har klippet koncerten..

 

kom med ris og ros på alt..

 

 

Jacob Davidsen

 

P.S

Baggear skulle vi bruge. Men jeg fik dog lusket mig til at bruge egne crash og ride, plus min egen elskede Ludwig Supraphonic snare:)

 

når ja tjek os ud på facebook.. fik jeg med vi hedder >>Show Go Maniac<<

 

Enjoy

Redigeret af taye
Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak!:) er jeg glad for at høre.

 

Er der ikke andre der har nogle kommentarer, kunne virkelig godt tænke mig så meget respons som overhovedet muligt?:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Alright!

I spiller pisse fedt, og lyden på optagelsen er jo eminent til jeres musik! Kan rigtig godt lide nummeret - det er ikke en ørehænger (hvilket vel heller ikke er tiltænkt?) men stemningen, det fede arrangement og vildskaben holder det sammen.

Publikum er rimeligt døde, og det kan godt være svært at gejle sig selv op til at spille for sådan en flok, men mit eneste kritikpunkt skulle være at I (nok mest de andre end dig) skulle gå mere amok eller syre ud og være mere 'fuck-all vi spiller for os selv for sindssygt'. Især forsangeren synes jeg mudrer lidt rundt og kan ikke rigtigt "befinde" sig på scenen. Smid den tambourin af helvedes til (lidt for gimmick agtigt og uden foremål) og vær lederen af et band af ellers fede musikere i stedet.

Tjek eventuelt noget live med The Hives eller Refused for at se hvad jeg mener med sceneudtryk og en konge frontmand i noget, der minder lidt om samme musik som jeres (uden overhovedet at være samme genre, men følelsen er der. Det er svært at beskrive).

 

Men generelt totalt thumps up, og så skal i sgu bare fortsætte med at lave støvet ørken rock stoner indie post punk eller hvad det nu er, og komme ud og spille nogle rigtige koncerter i stedet for det Emergenza fjolleri :tu:

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu