Simpel Redigering Af Lyd


Olje

Recommended Posts

Hej Gutter/gutinder.

 

Jeg har brug for at kunne redigere en lille bitte smule i nogle mp3 optagelser.

Bare lige klippe lidt start/slut ud, evt. fade ind/ud.

 

Har stiftet bekendtskab med Audicity, tror jeg det hedder.

 

Kender I til noget andet - SIMPELT!!

 

God sommer!! :rock:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg kender ikke Audicity, men jeg kender et andet godt program, hvis det bare skal bruges til at klippe lidt i.

Det er "Free Studio 5" fantastisk nemt at bruge, det kan hentes gratis, og så skal man bruge "Audio dub" til at klippe musikken med.

Jeg bruger det selv, og der har ingen problemer været, og som sagt så er et meget nemt at bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg kender ikke Audicity, men jeg kender et andet godt program, hvis det bare skal bruges til at klippe lidt i.

Det er "Free Studio 5" fantastisk nemt at bruge, det kan hentes gratis, og så skal man bruge "Audio dub" til at klippe musikken med.

Jeg bruger det selv, og der har ingen problemer været, og som sagt så er et meget nemt at bruge.

Tak for det - det kigger jeg på (tror faktisk jeg allerede har det liggende hjemme :gross: )

Link til kommentar
Del på andre sites

Hola amigos.

 

Hvis nu jeg har behov for at "mixe" 2 eller flere numre sammen, hvad siger I så?

 

Fame godt være jeg bare er blvet (alt) for gammelt et rø....l til det her ... :gross:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Jeg bruger Audacity på min private computer til at lave hurtige klip og konverteringer. Det er et glimrende lille program til at lave hurtige mix, konvertere og klippe lidt. Det er hurtigt og der er rigtig fine eksport- og konverteringsmuligheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu