Vores Sæt På Arbejde - 2012


henrikrathje

Recommended Posts

  • 2 uger senere...
  • 3 uger senere...

Tak for kommentaren. Kunne du måske skrue op for sagligheden og give en hjælpende hånd?

 

rolig nu... det var blot en lille vittig måde at minde dig om at der mangler billeder......

 

lidt hjælp: brug evt. photobucket, brug img. koden og sæt den direkte indni tråden. det er meget lidt med photobucket og har mange muligheder......

 

 

brug linket her : http://photobucket.com/

 

lav en konto ( tager få minutter) og alt skulle være lige til.

photobucket kan bruges pånalt fra tlf, tablets til PC.....

 

vh. froggy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo tak. Du læste vist ikke hele min post.

 

Photo19-10-12201401.jpg

 

Og her med et styk hakket makker (mig) i baggrunden

 

Photo19-10-12201519.jpg

 

 

yada yada.... og dog...... :argh:

 

 

er detven ekstra lilletromme du har istedetvforven tam?

Redigeret af frogspoon
Link til kommentar
Del på andre sites

Cool!

 

Er det en piccolo snare agtig noget du bruger som mindste tom?.. Troede jeg kendte det meste men den kender je ikk!

 

Gerne specs på det hele hvis du orker.. Synes det er fedt at studere hvad andre sætter sammen til en genre!

Yep.. Jeg er nørdet med det skidt ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

jeps! :tu:

 

Så kan vi vist konkludere at jeg ikke forstår din humor ;-)

 

Nå, men specs. Hvor præcist vil du have det , Henrik?

 

16" gammel sonor tom som bd

14" fake ludwig (fra det der grønne grimme sæt der for nogle år siden blev solgt en del gange herinde"

12x3 (ikke sikker på dybden) noname snare uden seiding. Bruger den til at give en lyd a la den snappy lyd en daburka har, eller en rototom.

14x5,5 Noname lilletromme.

 

14" Bliss HH

20" Bliss crash-ride

14" noname MEGA tyndt bækken med 2 12" dream splashes ovenpå.

 

Lyd på timbaletrommen:

Link til kommentar
Del på andre sites

Rogers Big R 24", 13", 16" og Paiste Giant Beat 24", 2002 Black Label Medium 20", Avantgarde Tribute 20" samt Meinl One of a Kind HH 15" på arbejde til videosession med nyt bandprojekt! Samme setup blev brugt til indspilning af tre numre henover torsdag + fredag - disse bliver sendt til mix snart og ventes færdige om en måneds tid.

 

391696_462262487158050_487571093_n.jpg

 

557676_462266937157605_582158540_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Har (igen) været så heldig at komme med i revy-bandet ved dette års Christiansborgrevy.

I går øvede vi (for første gang sammen). Og man bliver lidt ydmyg når man har dette lokale, med plads til 150 personer + det løse, som øvelokale.

 

De næste 2 fulde weekender bliver Borgen rocket, inden der hver aften i uge 46, spilles for udsolgte huse!

 

Kittet: mit lille Manu Katché sæt (modificeret med en 8x7" TT og 18x15" BD), med tilhørende Paiste Signature symbaler. NICE!!

 

sætpåjob.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu