Sådan Lyder Mine Drum Limousine Custom Shop


Louie

Recommended Posts

Hey derude! :)

 

Så fik jeg endelig tid til at lægge en video ud, hvor jeg spiller på mine Drum Limousine trommer! :-) Tag nogle gode hovedtelefoner på eller de gode højtalere sat til.. Ellers er lyden ret elendig.. :)

 

 

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt spillet! Tillykke med sættet, lyder sgu' godt.

 

 

Lilletrommen synes jeg dog ikke lyder super fedt, mangler noget top. Og så synes jeg den ringer lidt for meget, men på den anden side, dem der kender mig ved jeg er indædt modstander af ring på lilletrommer, så er nok bare mig der er en kælling lige der. Y-Blink.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak allesammen! :-) Det varmer med alle jeres kommentarer :)

 

Niki - jeg gi'r dig ret i, at min lilletrommelyd nok er lidt speciel.. Denne lilletromme lyder også meget anderledes end min piccolo, men når jeg har begge de to snares at skifte mellem, synes jeg, at jeg får en rigtig fin alsidelighed mht. snarelyd :)

 

Wipe - På min egen computer er lyden og billedet i synk..? :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Louie.

 

Tillykke med dit trommesæt, jeg kan godt forstå du er glad for det. Lyden vil jeg ikke komentere da det er næsten umuligt at gengive den på nettet uden det helt store udstyr.

Men dit spil vil jeg meget gerne rose, 17 år og så allerede har den feeling og det grove er rigtig godt gået. Endelig et ungt menneske som kan få noget intelligent ud af amatørtakten, du er allerede på vej til at blive en habil jazz musiker, og hvis du så udvider dit talent med at spille i andre taktarter, så er jeg sikker på at du vil blive en eftertragtet trommeslager.

Pøj pøj med fremtiden.

 

Hilsen Finn, trommeslager siden 1968.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Louie.

 

Tillykke med dit trommesæt, jeg kan godt forstå du er glad for det. Lyden vil jeg ikke komentere da det er næsten umuligt at gengive den på nettet uden det helt store udstyr.

Men dit spil vil jeg meget gerne rose, 17 år og så allerede har den feeling og det grove er rigtig godt gået. Endelig et ungt menneske som kan få noget intelligent ud af amatørtakten, du er allerede på vej til at blive en habil jazz musiker, og hvis du så udvider dit talent med at spille i andre taktarter, så er jeg sikker på at du vil blive en eftertragtet trommeslager.

Pøj pøj med fremtiden.

 

Hilsen Finn, trommeslager siden 1968.

Hej Finn,

 

Mange tak for din kommentar - Det varmer indeni!

Jeg vil give dig lidt ret i det med lyden, da trommesættet skal høres og spilles på, før man rigtigt forstår dets lyd. Men endnu en gang, tak for ordene!

 

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu