Stortromme Pedaler


ulle3000

Hvordan kan du bedst lide stortrommen?  

57 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

man kan ik sige at en dobblet pedal er for drengerøve... altså du kan sq aldrig blive lige så hurtig med en fod som med 2...

 

kommer an på hvilken slags musik man spiller om man er til enkelt eller dobbelt bas. jeg lytter meget til hård rock, så jeg er vild med dobbelt bd. spiller selv med dobbeltpedal. gør jeg af mange orsager. men hvis jeg havde råd og plads. ville jeg sq gerne have 2 stortrommer!

 

se det lige man!! for fedt!

lars26.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

hov forkert billede... men nu heller ik noget grimt sæt det der...

 

der her billede jeg mente... hvor fedt er det sæt ik!

Lars ulricks??

 

Jeg stemte dobbeltpedal..

Men det er nok dfordi, det er det jeg er vant til... vil mægtig gerne have dobbelt BD.. Det ser jo også skide godt ud på en scene...

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har det fremragende med en enkelt fed pedal, og jeg kan udrette ganske meget med et veltrænet dobbeltslag. Alligevel må jeg nok erklære mig en drengerøv (ifølge Erge), da jeg normalt spiller med dobbeltpedal. En skønne dag vil jeg da også have to storetrommer; især fordi man undgår den dæmpning der opstår med dobbeltpedal, når man lader den ene pedals kølle hvile på skindet, mens man slår med den anden (ja, ved godt det bare er dårlig vane).

;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har selv spillet en del metal, dog ikke speed,thrash osv.

Jeg foretrækker dobbeltpedalen, hvis man ikke skal spille med 140 km/t. Det kan godt være svært at få 2 storetrommer til lyde ens og det er et helvede at slæbe rundt på hvis man alligevel ikke tænder på monster-setups. :bah:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------- Ludwig silver sparkle:

13",16",24"

14" Pearl freefloating brass

Istanbul 22", 14", 16", Zildjian 13" a-z hihat

 

BonzO was the king of rythm ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes at to stortrommer er det optimale, må dog selv "nøjes" med en dobbeltpedal, men var pengene der, købte jeg et sæt med to stortrommer...

 

-Skal da også gerne indrømme at jeg er typen der tænder på et sæt som det Cypress postede et billede af før. Det er jo alt for fedt!...

Link til kommentar
Del på andre sites

dobbeltpedal.... spiller med an axis longboard... dejlig pedal...

 

synes 2 stortrommer ser åndsvagt ud, sådan lidt macho agtigt... men ok, jeg er så også til små kits :bah: plus at det fylder røv meget med 2 stortrommer... åndsvagt....

Link til kommentar
Del på andre sites

hov forkert billede... men nu heller ik noget grimt sæt det der...

 

der her billede jeg mente... hvor fedt er det sæt ik!

Ik specielt fedt hvis du spørger mig!

Stemte dobbelt pedal, selvom jeg for tiden bruger enkelt. Har en gammel dobbeltpedal, som jeg af- og til bruger, da jeg synes det åbner op for nogle fede muligheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Once you have tried a TAMA kit with two bassdrums - you never ever wanna go back!!

 

JA, SQDA!!

Hmm............ Jeg tror jeg er helt enig på det punkt. :hmm:

 

Da Tama drømmen er opfyldt så kunne et enkelt storetromme sæt være sagen?

Måske, der er 100 ting at tage stilling til. Et Tama Granstar var nemt nok. Sådan et og ikke andet. De størrelser osv. i hvid.

 

Nu ved jeg ikke hvad jeg skulle gå efter hvis man skulle lege med tanken om et sæt mere. :-)

 

Perfekt engang til :bah:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kommer jo meget an på hvad man spiller. Jeg har både et nyt toptune'd sæt med 5 tammer og 2 BD, og så nogle forskellige mindre sæt, som supplere hinanden godt. Dobbeltpedalen kan så bruges til de forskellige sæt fra gang til gang. Jeg synes ikke man kan sige om det ene eller det andet er drengerøv eller fedt/ufedt. Dog kan man sagtens misbruge en dobbeltpedal, men omvendt kan det aldrig gå helt galt hvis man bare har lidt situationsfornemmelse i føderne :bah:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kommer jo meget an på hvad man spiller. Jeg har både et nyt toptune'd sæt med 5 tammer og 2 BD, og så nogle forskellige mindre sæt, som supplere hinanden godt. Dobbeltpedalen kan så bruges til de forskellige sæt fra gang til gang. Jeg synes ikke man kan sige om det ene eller det andet er drengerøv eller fedt/ufedt. Dog kan man sagtens misbruge en dobbeltpedal, men omvendt kan det aldrig gå helt galt hvis man bare har lidt situationsfornemmelse i føderne :hmm:

har du billeder??? :bah:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger kun enkelt, men det er fordi det er super n00b at bruge dobbelt i punk... og så fordi jeg nok er lidt for afhængig af åbne og lukket hihaten meget hele tiden og altid konstant..

Indrømmet er jeg en dør til at spille med dobbelpedal, men hvis jeg spillede en genre der tiltalte det kunne jeg nok godt tage mig sammen til at lære det..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg stemte enkel, fordi jeg sys der er mere prestige i at spille med en enkel pedal.. Men sys dog også det er fed med en dobbel pedal B)

den må jeg vidst have uddybet, hvordan kan der være mere prestige i at spille enkelt end dobbelt...

 

 

personligt har jeg enorm respekt for folk der kan spille fedt dobbelt pedal, nok mest fordi jeg selv fatter brik af det...

 

men leger nu selv lidt med tanken om at prøve en doppelt engang ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu