Mit Nye Projekt: A Rush Of Coldplay


skumborg

Recommended Posts

Hej alle

 

Siden november/december har vi barslet med et Coldplay tribute-band: A Rush of Coldplay. Vi har øvet henover vinteren og foråret og spillet vores første fem koncerter denne sommer. Vores tredje koncert var i Amager Bio, hvor 550 mennesker kom. Det var en super aften, og det er lang tid siden, jeg har prøvet noget så fedt musikalsk/publikums-mæssigt. Vi fik optaget koncerten på lyd og video, og jeg har klippet et live-medley sammen, som skal bruges som promo-video til at skaffe jobs til næste år.

 

Tjek videoen på YouTube. Jeg har redigeret den i Final Cut Pro X - desværre er videooptagelserne ikke så gode, som vi håbede, og til sidst er der lidt problemer med synkroniseringen (4 Gb RAM er ikke meget til multi-cam editing).

 

Og tjek desuden vores hjemmeside med mere lyd og billeder, samt vores Facebook-side, som I endelig må like, hvis I vil følge lidt med.

 

I må endelig komme med konstruktiv kritik her i tråden - og ja, jeg ved godt tempoet sejler i de første to takter af "In my place", men jeg havde et click-track at holde mig til, og jeg var mildest talt overrasket over så meget publikumsrespons helt fra starten!

 

Hilsen Jeppe

Redigeret af skumborg
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu