Klaus Trahne


Gæst soren90

Recommended Posts

Jeg har nu hørt andet, da jeg spiller som DJ kender jeg faktisk det meste! Der er ikke ét eneste nummer der er det mindste fedt i mine øre! Det er Dansk musik når det er værst!

aha. Men jeg kan måske et sted godt give dig ret. Hvis folk kun vil hører alt det gamle Det er det nye der er bedst. og når de live er det noget helt andet. har du nogensinde set dem live ? :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aha. Men jeg kan måske et sted godt give dig ret. Hvis folk kun vil hører alt det gamle Det er det nye der er bedst. og når de live er det noget helt andet. har du nogensinde set dem live ? :lol:

Det er både det nye og det gamle jeg bliver bedt om at spille! ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er vidst en om en Albino dværg eller sådan noget!

 

Det er som sagt ikke noget jeg går og husker på, har jeg ingen behov for :-)

Oppe fra sit bjerg kan man høre ham synge ned, den hvide dværg.... eller sådan noget?

 

Man ved vel at man er ved at løbe tør for sang ideer når man skriver om albino dværge? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er vidst en om en Albino dværg eller sådan noget!

 

Det er som sagt ikke noget jeg går og husker på, har jeg ingen behov for :D

Den handler ikke om en dværg hehe men det skulle man tro :-)

men det er sådan at når solen brænder ud om mio af år. vil den blive til noget forskerne kalder en rød glødende kæmpe, og til sidst svulme op til en lille hvid dværg. De har lavet 4 albums siden den så helt ny er den ikke.

 

sådan er forklaringen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er vidst en om en Albino dværg eller sådan noget!

 

Det er som sagt ikke noget jeg går og husker på, har jeg ingen behov for :)

Har du fx den her.

En udemærket sang med dem, hvor jeg syntes hr.thrane spiller godt!

 

hvis du overhovedet tør hører det. hehe

 

 

mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du fx den her.

En udemærket sang med dem, hvor jeg syntes hr.thrane spiller godt!

 

hvis du overhovedet tør hører det. hehe

 

Lilholt live

 

mvh

Hvis jeg var dig ville jeg fjerne det link hurtigere end en defensive back sacker en Quarterback i amerikansk fodbold. Du må ikke lægge musik ud til downloadning med mindre du har artistens tilladelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg var dig ville jeg fjerne det link hurtigere end en defensive back sacker en Quarterback i amerikansk fodbold. Du må ikke lægge musik ud til downloadning med mindre du har artistens tilladelse.

Hehe, ja det må du hellere gøre nøjagtigt lige så hurtigt, som Kermit siger...!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg lige hørt den der Rottefængeren, og jeg må indrømme, han er bedre end jeg troede. Han kan da spille tromme, ingen tivl om det. Så er spørgsmålet bare hvad han laver med sådan en klaphat som Lars Lilholt. Det er da noget frygteligt musik :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg lige hørt den der Rottefængeren, og jeg må indrømme, han er bedre end jeg troede. Han kan da spille tromme, ingen tivl om det. Så er spørgsmålet bare hvad han laver med sådan en klaphat som Lars Lilholt. Det er da noget frygteligt musik  :D

Ej han er genial..

hehe men i forstår det jo ikke .. hehe

men de er SÅ SEJE!! i aner ikke hvad i snakker om :tu:

 

;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Thrane spiller for fedt. Han er endda en af de store pionere inden for Dansk Fusionsmusik tilbage i 70'erne! Så giv manden respekt!

 

Han spiller Musikalsk, og har en RIGTIG god tjans i Lars Lilholt, det vil da være et pisse fedt gig at ha'.

 

Du har et rigtig fedt Forbilled Thrane!, kan vi ikke få dit rigtige navn? :doo:

 

lidt forvirende at snakke om Claus og om Dig samtidig :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag Johan og alle jer andre.

Nu vil jeg ox gerne lige sige noet om han Klaus Trahne.

Jeg har aldrig set ham live eller noet, men det jeg har hørt på deres CD'er siger mig ik særlig meget. Men det der trommeshow de laver, har hørt fra Johan og Lasse at det er helt kanon, men vil ik udtale mig så meget om det.

Men for at gøre en kort historie kort: så er han ik så fed som mange siger. Det mener jeg bare.

Kent

Link til kommentar
Del på andre sites

Kender i klaus Thrane og synes i ikke også at han er for fed til at slå på trommer??? :D

ja.... jeg kender ham..... han er bare for sej-.... han er min gud og han er trommemesteren over alle trommemestre,... jeg er enig med dig.... han er pisse sej.... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Har det nok som Thrane som jeg har det med Barker: Det er egentlig ikke slagerne jeg har noget i mod, men derimod deres nærmest fanatiske fans. For et ½ år siden havde jeg aldrig hørt om Thrane, men nu har vi ligefrem 3-4 medlemmer som hedder noget med Thrane på dette forum alene. Det er skræmmende!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Har det nok som Thrane som jeg har det med Barker: Det er egentlig ikke slagerne jeg har noget i mod, men derimod deres nærmest fanatiske fans. For et ½ år siden havde jeg aldrig hørt om Thrane, men nu har vi ligefrem 3-4 medlemmer som hedder noget med Thrane på dette forum alene. Det er skræmmende!!!

der skal jo være plads til alle :D

forstår ikke hvad du mener med skræmmende.,

 

:(

Link til kommentar
Del på andre sites

ja.... jeg kender ham..... han er bare for sej-.... han er min gud og han er trommemesteren over alle trommemestre,... jeg er enig med dig.... han er pisse sej.... :(

Hej lasse fedt du også er kommet på trommeslageren.dk

og endelig kan finde ud af det . Forresten husk at vi ikke skal begynde med alt mugligt KLaus thrane lir. Det kan vi snakke om når vi møder hindanden, ikke formeget her folk bliver trætte af det , og det kan jeg godt forstå vi er jo hardcore fans :-)

MEN til alle de andre som ikke syntes så meget om KT.

vi skal nok beherske os. Men hvis man tænker på hvor mange indlæg/debatter cypress

http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?showuser=976

har lavet om metallica men det er åbernbart i orden=? (

:D

 

Mvh

johan engstrøm ;)

 

(Håber det iordén Cypress jeg brugte dig som eksempe :tu: l)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu