Ios 6


henrikrathje

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Desværre tyder dit link på kernel panic.. Det er skidt.. Den har ikk loaded bootloaderen.. Så den kan ikk finde boot sektoren, og derfor ikk starte.. Det tyder på en komplet geninstallation er nødvendig..

 

Du har ikk en bootable dvd med et OS på vel?.. Der er ofte utilities på til at reparere boot sektoren

 

Fandme sur røv.. FLOT Apple!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm.. Desværre tyder dit link på kernel panic.. Det er skidt.. Den har ikk loaded bootloaderen.. Så den kan ikk finde boot sektoren, og derfor ikk starte.. Det tyder på en komplet geninstallation er nødvendig..

 

Du har ikk en bootable dvd med et OS på vel?.. Der er ofte utilities på til at reparere boot sektoren

 

Fandme sur røv.. FLOT Apple!

 

 

Det er også det jeg tænker...det EXTRA FEDE er så at det sidder en musik cd i maskinen...

Så kan ikke rigtig gøre så meget...

 

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er også det jeg tænker...det EXTRA FEDE er så at det sidder en musik cd i maskinen...

Så kan ikke rigtig gøre så meget...

 

Jesper

Prøv at boote din computer mens du holder trackpad-knappen (musen) nede - så burde den poppe ud. Det virkede ihvertfald for mig, da min computer frøs i booting-processen med en CD i drevet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker som om der er noget andet galt end opdateringen. Jeg har også en 4. Opdaterede forleden og alt er fint. Appstore fungerer fint og jeg har ikke oplevet nogen apps, der ikke har virket. Der er også fine tilføjelser, som eks. automatsvar på opkald og 'forstyr ikke'.

 

Man kan jo vende den om og sige, at Navigon ikke har forberedt sig godt nok og gjort deres software klar til opdateringen ;) Jaja, så er det 'Apple in control' (igen). Men det er jo også deres telefon og deres software. - Og så kan man jo købe en Samsung hvis man ikke kan lide det. ...på den anden side sponsorerer de jo også Apple nu, såeh... :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Navifon fejler intet.. IOS 6 tillader ikke gen-aktivering.

 

Det er derfor.. Det tager jeg en alvors snak med navigon om i morgen.

 

Det er ikke kun navigon der er problemer med..

Flere basis funktioner er tydeligvis ustabile og ikke testet/prioriteret på 4'eren..

 

På iOS 5.2.3 (var det ikk seneste 5'er?) var der INGEN problemer med AppStore eller maps eller lignende basis iOS ting.

Alt startede med opdateringen.

 

Jeg køber ikk bare en anden mobil fordi Apple pisser på deres kunder igen. Ikke uden at fortælle sandheden. De er IKKE nogen guder, de laver IKKE bedre software end andre.. De sælger det bare bedre pga super branding og design.

 

Men dette skal ikk være religions krig.. Prøver kun at få nogle sandheder frem og måske nogle løsninger., lidt galde lukker jeg ud jo.. Men det er min ret.. Når man har betalt 4.600 for en mobil lavet i kina, så kan man FANDEME forvente at leverandøren leverer noget service.. Og ikke dumper kunder med bare 1,5 år gl modeller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Apple danmark siger nej., det må forhandler klare.. Har prøvet alle de måder de har fået at vide fra Apple som skulle virke.. Geninstall, slet og overfør igen, komplet dowload af app igen (2,3 GB!).. Intet virker.. Mobilen spørger efter mit apple id hver gang jeg starter navigon, men genopretter ikke mine køb.

 

Forhandler henviser til navigon ( det er mit størstr udestående pt da jeg bruger den meget)

De har lukket i weekenden.. Snakker med dem i dag

 

Jeg har ikke tid til personlig henvendelse, så det skal kunne klares online...

Hvis navigon ikk kan hjælpe så må forhandler (telenor) gi mig en ny mobil., eller komme ud på mit arbejde og fixe den., kan ikke undvære den i flere dage. Vi er en af deres store kunder så det burde hjælpe på det.. Det er en firma mobil.

 

Kan de ikke det, så må de ta følgerne.

 

Men pointen er også at jeg er harm fordi jeg nu igen skal bruge møg meget energi og tid, men alle vasker deres hænder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad dog brugeren bestemme..

 

Med lige præcis den udtalelse in mente, vil jeg forslå dig at undgå Apple produkter fremover.. Apples mål er nemlig ganske simpel. Man kan næsten sammenligne det med Platons teorier.. De ved bedst, og skaber et, så fejlfrit produkt som muligt, til brugeren - som derefter ikke skal foretage sig yderligere betænkninger omkring produktet..

 

 

:)

 

 

Men jeg følger dig Henrik, det er sku træls!

 

 

Og du kan altid downgrade et produkt. Clean install via iTunes, og så installerer du bare IOS 5 igen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Du må gerne pm'e mig med info om den clean install?

Hader itunes.. Dont get me started!.. Så kender det ikk specielt godt. På den anden side vil det ta mig en uges fritid at få den sat op til mine ting igen er mit gæt.. Tror ikk jeg orker.

 

Jamen skulle jeg selv betale så blev det også en android, men det er arbejds mobil, så på det tidspunkt var der ingen valg.

Det er der nu!.. Og alle vælger android her.

 

Men tak for støtten!

 

UPDATE!

Har snakket med Navigon.. De mener det er et problem hos Apple(fuckup i min konto) så de har startet en kommunikation med dem.

 

Det er da meget sjovt men står så her med et dårligt produkt!

Æv

Link til kommentar
Del på andre sites

Den er dog kun brugt til at sync'e musik og playlister

 

Har generelt ike sync'et med itunes da det er alt for langsomt og fejler jævnligt.. Og nej.. Ikke pga af det andet program.. Det varfør jeg brugte det

Tværtimod kan CTM reparere musik db'en når itunes har fucked den og er nødt til at lave en fuld sync.. Så er det bare at tilslutte CTM , og 20-30s senere spiller det igen!

 

Og den er gratis!

 

De ar også en total stedfortræder for itunes, men den har jeg ikke købt endnu.. Men hvis ikke den snart spiller igen, så køber jeg den, og jailbreaker desuden min iphone.. Så kan jeg selv fixe den når den fucker op.. Eller ligefrem rette i ordbogen så den virker!!.. Vildt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu