Ludwig Supraphonic


pad

Recommended Posts

Hvad årg/badge?

 

Medtaget froggy?.. Pitting eller buler?

 

Pitting er jo fløjtende, men prisen ska seføli afspejle standen.

 

Hvis det er en p-85 så kører de jo ofte ret ringe.. Lidt fedt de rigtige steder, og lidt udretning af skæve glideskinner sååå går det igen

 

Men har ikk set den så pris/stand skal jo følges ad seføli

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad årg/badge?

 

Medtaget froggy?.. Pitting eller buler?

 

Pitting er jo fløjtende, men prisen ska seføli afspejle standen.

 

Hvis det er en p-85 så kører de jo ofte ret ringe.. Lidt fedt de rigtige steder, og lidt udretning af skæve glideskinner sååå går det igen

 

Men har ikk set den så pris/stand skal jo følges ad seføli

 

 

rusten og pittet...... man kan få en del tromme for de penge de vil have. men nu så jeg også trommen før de begyndte at sminke liget :-) ved ikke om de er færdige med at "sætte den istand" endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

har købt svinet 14x6,5 og den lyder helt fantastisk lidt pittet men hva fanen det er jo lyden det kommer an på lyder bedre end 5,5" synes jeg ----men mangler en dæmper er der nogle der har sådan en liggende :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

En 6,5 supra er altid dejlig, men det er en 5" nu også

 

En af hver er dejligere ;-)

 

Dæmper: baseball bat eller rund standard?

 

De runde kan du købe fra ny, baseball koster en milliard, men hvis den er ret pittet osv så lønner det sig ikke at betale for en baseball... De koster nemt 350-450 inden du har den i hånden.

 

Nye fås feks her: http://www.stdrums.de/shop/product_info.php?info=p4091_p40662.html dvs ca 150 + porto.. Så vel omkring 200dkk

 

Men fås garanteret også i DK.. Mener 4sound har dem..

Link til kommentar
Del på andre sites

inden du køber så skal du lige tjekke om hullerne til dæmperarm og skruen... de nye dæmpere du kan købe hos st-drums har den lille skrue for oven og de gamle dæmpere har den lille skrue under dæmperarmen.....

 

men hvis du er ligeglad med at bore det nederste hul lidt op så er st.drums et fint valg.

 

 

vh. froggy.

 

og ja det er lyden det kommer an på. min første 6.5 supra ligner noget der er kørt igennem en flishugger... men den lyder fantastisk!

 

tillykke med købet

Link til kommentar
Del på andre sites

Joo.. Eller vær smart og bor et passede hul dæmperens fjeder skinne ;-)

Så passer den også til de gamle huller såvidt jeg husker?

 

ja ja ja ja ja... godt ord igen. :dialaugh_trans:

 

men er det ikke farligt? det der med værktøj???? er der ikke en risiko for at komme til at svede??????????? :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

En 6,5 supra er altid dejlig, men det er en 5" nu også

 

En af hver er dejligere ;-)

 

 

 

Så nu har Froggy sat én af hver til salg....han synes andre også skal have muligheden!

 

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu