Akkustisk Video + Full-Band Demo - Søren Nørregaard


Kasper-Hertz

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg har endnu engang indspillet et fantastisk nummer, komponeret af min gode ven Søren Nørregaard.

 

Full-Band versionen består af Søren på vokal, guitar, bas og klaver, mig selv på trommer samt en trompetist og en saxofonist fra Musikvidenskab i København, hvor Søren studerer.

 

For at gøre det lidt sjovt at dele videoen på facebook, valgte Søren at få fat i en videomand der satte op i hans lejlighed sammen med mig, og sammen fik vi indspillet en live-akkustisk version af nummeret, som er blevet til denne fantastiske video:

 

 

Som producer, vil jeg også meget gerne have respons på lyden, men hellere på originalversionen end på videoen, så jeg ville blive glad, hvis I ved samme lejlighed ville høre originalen på dette link:

 

Originalen - BandCamp

 

Jeg takker på forhånd

 

- Kasper

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kasper!

 

Det er fedt musik efter, synes hele mikset er skidegodt, men specielt lilletrommen synes jeg lyder rigtigt godt. Kan du komme med noget information omkring hvad for en tromme, skind, mic, osv. du har brugt? Det ville være lækkert.

 

Hvis der lige skulle være en enkel ting, jeg ved ikke om det er et minus eller ej, det kommer jo an på hvordan der er tiltænkt, men synes vokalen er rigtig god og udtalen er perfekt, men måske en anelse for høj i forhold til musikken - og specielt trommerne synes jeg på nogen punkter drukner lidt.

 

Alt i alt synes jeg faktisk det er rigtigt godt, og jeg vil med sikkerhed sende det videre til min omgangskreds! Tak.

 

Mvh Bertram

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu