Lav Dine Egne Formstøbte Ørepropper


Dennis Eriksen

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet dette?Det kunne være fedt med lidt anmeldelse af om det virker samt hvor svært det er.Kunne godt tænke mig at forsøge at lave 2sæt, et med phones od et til ren dæmpning

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har faktisk lige været hos hørecentret og få lavet "musikerhøreværn", som de så fint kalder dem.. :-)

De anbefalte ikke, at man selv kommer det dér "mud" ind i øret, da man ikke kan se, hvordan de sidder derinde, men også fordi det kan rive hul i trommehinden, hvis det sætter sig derpå, når det er i "størknefasen" og man så hiver det ud... Nu er det selvfølgelig "konkurrenten" til disse produkter - om man så må sige - der gav disse ord, men jeg stoler fuldt ud på, at det nok ikke er helt sikkert at komme dette materiale ind i øret..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har faktisk lige været hos hørecentret og få lavet "musikerhøreværn", som de så fint kalder dem.. :-)

De anbefalte ikke, at man selv kommer det dér "mud" ind i øret, da man ikke kan se, hvordan de sidder derinde, men også fordi det kan rive hul i trommehinden, hvis det sætter sig derpå, når det er i "størknefasen" og man så hiver det ud... Nu er det selvfølgelig "konkurrenten" til disse produkter - om man så må sige - der gav disse ord, men jeg stoler fuldt ud på, at det nok ikke er helt sikkert at komme dette materiale ind i øret..

 

 

Kylling ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Njah, jeg passer bare på mine ører og eksperimenterer ikke på denne front ;)

 

Er helt enig... Der står jo også i guiden, at man skal passe på når man tar' dem ud, at trommehinden ikke sprænger... Krummer tær bare ved tanken, for det gør pænt nas!

Link til kommentar
Del på andre sites

Er helt enig... Der står jo også i guiden, at man skal passe på når man tar' dem ud, at trommehinden ikke sprænger... Krummer tær bare ved tanken, for det gør pænt nas!

Hehe, men ja.. jeg ville hellere få dem lavet professionelt hos hørecentret, hvis det stod til mig :-)

Redigeret af Louie
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu