Velkommen Tilbage På Ts' Forum!


Recommended Posts

Ja dette forum kan bruges til mange ting. Derfor: Gunnar - jeg jagede fire lorteunger væk fra din fede cykel forleden. Den stod parkeret ved din bunker, og de prøvede at få låsen op. Jeg sagde jeg ville stikke øjnene ud på dem hvis de fortsatte og så løb de væk.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gunnar - jeg jagede fire lorteunger væk fra din fede cykel forleden. Den stod parkeret ved din bunker, og de prøvede at få låsen op. Jeg sagde jeg ville stikke øjnene ud på dem hvis de fortsatte og så løb de væk.

 

WTF?! :argh:

 

…har lige sendt en mail til KBH Brandvæsen inkl. en stak fotos af diverse drengestreger. Gad virkelig godt at de fik hegnet området ind … hele vejen rundt (!)

Link til kommentar
Del på andre sites

HURTIGT RETURSVAR,... af hensyn til helbredet - for det ligger helt fast, at jeg er nødt til at være en del af det her TS. Jeg har jo ikke tid til at rende til lægen i tide / utide.

 

Evt. som link til tråden... eller hurtig PM fra Gunnar.

 

mvh. Doktoren :ph34r:

 

Her er linket til foreløbig bidrags-info :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen der har spottet fejl og mangler … engelske strofer?

 

Nej.

 

Men når jeg tidligere klikkede på et emne under nyt indhold, som jeg havde læst i tidligere, så blev jeg automatisk ført til det første ikke læste indlæg. Nu kommer jeg blot til det første indlæg i tråden, og det er ret irriterende i en flere siders tråd.

 

Når jeg skriver her og ikke på e-mail, er det fordi jeg lurer på, om der er en eller anden ny indstillingsfunktion, jeg bare ikke har fundet, og at svaret så måske kunne have almen interesse. Altså hvis nu andre heller ikke har fundet den.

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej.

 

Men når jeg tidligere klikkede på et emne under nyt indhold, som jeg havde læst i tidligere, så blev jeg automatisk ført til det første ikke læste indlæg. Nu kommer jeg blot til det første indlæg i tråden, og det er ret irriterende i en flere siders tråd.

 

Når jeg skriver her og ikke på e-mail, er det fordi jeg lurer på, om der er en eller anden ny indstillingsfunktion, jeg bare ikke har fundet, og at svaret så måske kunne have almen interesse. Altså hvis nu andre heller ikke har fundet den.

 

Mvh

Erik

 

Hej Erik

 

Det kan du stadig, du skal bare klikke på klokkeslettet ude til højre. Men jeg kan godt følge dig i, at det måske var nemmere før. Vil se om jeg kan få det ændret.

 

Se herunder:

TS-klik_til_nyeste.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej.

 

Men når jeg tidligere klikkede på et emne under nyt indhold, som jeg havde læst i tidligere, så blev jeg automatisk ført til det første ikke læste indlæg. Nu kommer jeg blot til det første indlæg i tråden, og det er ret irriterende i en flere siders tråd.

 

Når jeg skriver her og ikke på e-mail, er det fordi jeg lurer på, om der er en eller anden ny indstillingsfunktion, jeg bare ikke har fundet, og at svaret så måske kunne have almen interesse. Altså hvis nu andre heller ikke har fundet den.

 

Mvh

Erik

 

Denne mulighed findes også!

tsnytindlg.png

Link til kommentar
Del på andre sites

... århh hvis du keder dig så må du gerne mediterer over at min avatar som før var en "Gif" fil med en giraf der dukkede op i forgrunden ikke rigtig virker mere ... ... jeg kan skutte finde et vellignende billed af mig selv ... ud over ovennævnte ...

:cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor finder du en oversigt med mapper til venstre?

 

... på min skærm er der en lille blå rund "knap" ... og på dette emne er det en "stjerne" ... men ikke den mappe ...

 

edit: som på det billed i dit indlæg no. 35

Redigeret af Grevens
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Om afstemningen, da jeg er smule overrasket - og lidt rystet:

 

Efter 1246 visninger, er der nu afgivet 128 stemmer.

 

Godt nok er der et klart flertal for én-eller-anden betalingsform - det ville da også overraske andet, når man ser tilkendegivelserne i denne tråd over hvor glade mange er over TS´ genopstandelse (skal siden skifte navn til Lazarus?) - men næst højeste stemmetal slår forslaget om nul betaling, om siden så må gå ned.

 

Altså!

 

Én ting er at man ikke vil betale selv. Fair, absolut fair. Internettet er for alle.

 

En anden ting er at man ikke synes det er OK at andre betaler - og kan få lov til at prale af det....

 

Dét fatter jeg ikke! Og jeg er s´gu lige ved at sige, at det må være en misforståelse, at nogen der ikke vil bruge penge på noget skal kunne afholde andre fra at ville det.....? Hvem skulle dog få glæde af dét?

 

 

Men - at der nu er 43, der stemmer for en VIP-ordning betyder vel at man kan begynde at regne på den. Hvis man nu går ud fra, at man med lidt held kan komme op på 50 VIP´ere, hvor meget skal de så betale pr. kvartal/måned/år, for at det hænger bare rimeligt sammen for dig, Gunnar?

 

100 bliver vi tilsyneladende næppe, bare for at blive ved de runde tal.

 

 

Venligst

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen der har spottet fejl og mangler … engelske strofer?

 

 

Hej Gunnar.

 

Før fik jeg en ( alm. ) mail i min Outlook postkasse, når der var modtaget en PM eller en kommentar på en af mine tråde.

 

Denne facilitet er ikke aktiv længere og jeg kan ikke lige finde ud af hvor eller hvad jeg skal aktivere. Min registrede emailadresse er korrekt og jeg har været inde under "min profil" , "indstillinger" o.s.v. men kan ikke finde noget brugbart.

 

PS. endnu noget engelsk tekst under "beskedindstillinger" / "emner og indlæg".

 

/BRJ

 

og iøvrigt tak for dit store arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

I tilfælde af at jeg får "mailer deamon" e-mails retur hver gang forummet sender jer en e-mail (og det fortsætter efter at jeg har gjort opmærksom på det, med henblik på at få en gyldig e-mailadresse sat på istedet), da forbeholder jeg mig retten til at slå alle e-mailbeskeder fra hos vedkommende.

 

Ved ikke om det er det der er sket Bent?

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen der har spottet fejl og mangler … engelske strofer?

 

 

Jo der er noget engelsk her.

 

Skaeligrmbillede-16-11-2012-195031.png

 

Den var også på engelsk, da jeg klikkede på den lille blå pil i forumlisten for at se dette tråd pre-view "Preview this topic". Det er åbenbart kun nogle gange dette sker. Hvis jeg gør det samme med andre indlæg er denne stump oversat til "vis smugkig af emne".

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo der er noget engelsk her.

 

Skaeligrmbillede-16-11-2012-195031.png

 

Den var også på engelsk, da jeg klikkede på den lille blå pil i forumlisten for at se dette tråd pre-view "Preview this topic". Det er åbenbart kun nogle gange dette sker. Hvis jeg gør det samme med andre indlæg er denne stump oversat til "vis smugkig af emne".

 

Mvh

Erik

 

Rettet og tak :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Øverst på siden, oppe til højre, er der en knap "Følg dette emne". :)

Og så kan du på beskedindstillingssiden vælge, hvordan du skal få besked om dette.

 

 

 

Hej Trondster.

 

Tror jeg ikke lige. Jeg skulle ikke gøre noget aktivt ved oprettelsen af en ny tråd. Der var noget generelt automatik i det.

 

Det er ikke bare besked når der kommer et nyt indlæg på et bestemt emne men hver gang der f.eks kom en PM eller der var en kommentar i en tråd jeg selv havde oprettet, fik jeg en email fra Trommeslageren.

 

/BRJ

Link til kommentar
Del på andre sites

I tilfælde af at jeg får "mailer deamon" e-mails retur hver gang forummet sender jer en e-mail (og det fortsætter efter at jeg har gjort opmærksom på det, med henblik på at få en gyldig e-mailadresse sat på istedet), da forbeholder jeg mig retten til at slå alle e-mailbeskeder fra hos vedkommende.

 

Ved ikke om det er det der er sket Bent?

 

Hej Gunnar. Det kan jeg ikke forestille mig, da jeg HAR en gyldig e-mail adresse.

 

Hvordan løses problemet ( jeg syntes faktisk det er et problem ) ?

 

 

/BRJ

Redigeret af BRJ
Link til kommentar
Del på andre sites